Runda de finanțare a fost condusă de GapMinder Venture Partners (fond de capital de risc, care vizează startup-uri de software și servicii IT din România și Europa de Est și Centrală) și l-a mai inclus pe investitorului privat Cristian Tamaș, co-founder TypingDNA. Finanțarea s-a ridicat la 300.000 Euro și va fi utilizată pentru optimizarea produsului, fondatorii startup-ului urmărind creșterea numărului de clienți și extinderea pe plan global.
Cartloop (www.cartloop.io) este o platformă de marketing conversațional cu o rată de conversie de 3-5 ori mai mare decât cea a competitorilor și care ajută comercianții online să își convingă clienții să cumpere produsele din „coș”, în cazul în care au părăsit site-ul fără săfinalizeze comanda. Platforma Cartloop este disponibilă în prezent sub forma unei aplicații destinată comercianților care au magazine online create pe platforma de e-commerce Shopify, însă aceasta va fi integrată în viitor și cu alte platforme internaționale de e-commerce precum Presta Shop sau Magento.
GapMinder este un fond de capital de risc destinat să investească atât în companiile de tip start-up, cât și în dezvoltarea tehnologiei în întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri), care se extind atât pe plan local, cât și internațional. Fondul de investiții se concentrează pe tehnologie și servicii, diversitate și, de asemenea, pe obiectivele sale orientate către produse. GapMinder investește de obicei în companii în prima fază de investiții (seria A), seed și pre-seed (accelerare).
Echipa Stratulat Albulescu a fost coordonată de Managing Associate Cristina Man (cu o experiență semnificativă atât pe piața fondurilor cu capital de risc, cât și în sectorul Tehnologie), cu sprijinul Senior Associate Elena Stan, care s-a ocupat de toate aspectele legate de Proprietate Intelectuală.