Raiffeisen Bank a lansat noul Smart Mobile, aplicația de mobile banking, și noul Raiffeisen Online, aplicația de internet banking. Acestea afișează toate informațiile despre conturi într-un singur ecran, simplifică fluxul de plăți, permit un control mai bun al cardurilor și logare 100% online prin Raiffeisen Smart Token.
Banca spune că noile aplicații sunt încă un pas în trecerea la servicii bancare complet digitalizate, intuitive, sigure și ușor de folosit. Utilizarea acestora nu are costuri pentru clienții care au contractează și pachetele de cont curent ZERO Tot și ZERO Simplu. De asemenea, toate plățile și încasările în lei au 0 comision, pentru conturile deschise la băncile de pe teritoriul României.
“Cu un uriaș efort de echipa, într-un proces care a implicat toate departamentele băncii în diferite etape ale dezvoltării, lansăm noile aplicații de mobile și internet banking. Acestea sunt baza ecosistemului digital pe care îl construim, în așa fel încât experiență clienților la interacțiunea cu banca să fie una plăcută și simplă”, a spus Steven van Groningen, CEO și președinte Raiffeisen Bank.
CITEȘTE ȘI Euro a crescut spre 4,77 lei. Lira sterlină, cel mai mic nivel din ultimele trei luni Aplicația nativă de mobile banking Smart Mobile poate fi descărcată din AppStore și Google Play și are noi opțiuni și funcționalități:
- logare și autorizare de plăți 100% online prin SmartToken, care generează coduri unice pentru fiecare operațiune sau prin metode biometrice (amprenta sau Face ID). Odată cu instalarea și utilizarea acesteia, clienții nu vor mai avea nevoie de card reader.
- verificarea rapidă a soldului cu ajutorul widget-ului Smart Mobile, fără a mai fi necesară logarea, iar posesorii de Apple Watch își pot activă widget-ul direct pe ceas;
- blocarea unui card, solicitarea unui card nou sau reemiterea cardului;
- pentru cardurile de credit, vizualizarea planului detaliat de rate;
- căutarea rapidă a unei plăti anterioare;
- efectuarea rapidă a unei plăti repetitive prin funcția “repay”;
- afișarea automată a facturilor viitoare (opțiunea devine disponibilă la prima plata făcută de client).
Raiffeisen Bank are peste 650.000 clienți digitali care folosesc aplicațiile digitale. 80% dintre aceștia sunt pe mobil, în timp ce 20% accesează serviciile online de pe desktop.
Banca are 2 milioane de clienți persoane fizice, 92.000 de IMM-uri și 5.700 de companii mari și medii. Lucrează cu aproape 5.000 de angajați, peste 400 de agenții în toată țară, aproximativ 900 de ATM-uri, 250 de mașini multifuncționale (MFM-uri) și o rețea de 20.000 de POS-uri.