Programul Made in România devine BVB Arena

Programul Made in România devine BVB Arena
scris 23 apr 2024

Programul ''Made in România'' se încheie anul acesta, cu ediția a șasea, urmând să "îmbrace o haină nouă" și din 2024 să demareze sub denumirea ''BVB Arena'', a anunțat președintele Consiliului de Administrație al Bursei de Valori București, Radu Hanga.

"De-a lungul celor șapte ani și șase ediții, pentru că ne-a încurcat Covid într-unul dintre ani, ne-am propus să construim punți între companii și antreprenori și cei care au capitalul necesar pentru a sprijini companiile românești. Ne uităm la programul 'Made in Romania' ca fiind un loc în care ne antrenam împreună pentru a crește companiile pe care fie le deținem, fie lucrăm în ele. Este un proces de transformare.(...) De regulă, când faci un rebranding mergi înainte. Ne transformăm și noi cu programul 'Made in Romania'. Mă bucur cu tristețe să vă anunț că este ultima ediție a programului 'Made in România' și, începând de anul viitor, o să vedem cum se pregătește bursa să antreneze în continuare capitalul românesc. Am avut șase ediții 'Made in România'. A fost cea mai grea decizie pe care am luat-o să renunțăm la logo. Pe de o parte, este un logo frumos, pe care este greu să îl lași în urmă. Pe de altă parte, este un logo pe care îl folosește toată lumea, adică e mai greu de asociat cu un proiect, cu o inițiativă, cu Bursa de Valori București. Așa că, după o luptă lungă și grea, am luat decizia să ne mișcăm înainte", a transmis Hanga, la evenimentul de lansare a cărții "Made in România: 15 companii pentru creșterea economiei românești și poveștile lor de succes" și de începere a unei noi ediții a programului.

Urmărește-ne și pe Google News
Cel puțin 15 state europene nu sunt de acord cu inițiativa Franței privind centralizarea supravegherii piețelor financiare CITEȘTE ȘI Cel puțin 15 state europene nu sunt de acord cu inițiativa Franței privind centralizarea supravegherii piețelor financiare

Președintele BVB a subliniat că esența programului va rămâne aceeași, respectiv promovarea companiilor românești, scrie Agerpres.

"Când ne gândim la arenă, în primul rând ne gândim la competiție. BVB Arena sau arena pe care o construim noi împreună cu logoul BVB nu va fi despre competiție, ci va fi despre construcția unei comunități care să aducă împreună companiile locale, să le ajute să crească, să le ajute să se dezvolte. (...) Toată lumea când se gândește la bursă se gândește la capital. Din punctul meu de vedere, atunci când vorbesc despre companiile românești, cred că cel puțin la fel de valoroasă este vizibilitatea pe care o platformă cum e Bursa de Valori București și construcțiile din jurul ei pot să o dea unei companii locale. Deci, ne schimbăm îmbrăcămintea, dar rămânem în esență aceiași", a punctat Radu Hanga.

Platforma BVB arena.ro este deja funcțională, activă și așteaptă nominalizările. Potrivit reprezentanților bursei, etapele sunt aceleași ca în cazul "Made in România". Se începe cu etapa de nominalizare, ce va avea loc până pe 31 mai. După această etapă, membrii comitetului de nominalizare vor vota și vor selecta 50 de companii semifinaliste, dintre care publicul va alege trei favorite. Primele trei, cele mai votate de publicul larg, vor fi primele finaliste ale ediției BVB Arena 2024. După ce se încheie votul publicului, care se va desfășura în luna iulie, va avea loc întâlnirea juriului unde vor fi alese alte 12 companii. În final, cele 15 finaliste ale primei ediții a BVB Arena 2024 vor fi premiate și anunțate public în cadrul galei, probabil în luna septembrie.

Ulterior, va fi scrisă și cartea "BVB Arena 2024: 15 companii pentru creșterea economiei românești și poveștile lor de succes".

viewscnt
Afla mai multe despre
radu hanga. bvb