Cu o dinamică bună pe piețele din România și Spania, compania Digi Communications își consolidează câștigurile afișate la S1.
În primele 3 trimestre ale acestui an, Digi Communications (DIGI) a realizat venituri de 1,06 miliarde euro, cu 11,84% mai mari decât cele e 950,6 milioane eurodin perioada similară a anului trecut. Nu mai puțin de 60,65% din acestea sunt reprezentate de afacerile de 644,8 milioane euro din România.
Cu excepția telefoniei fixe, unde raportează un recul de 6,1%, creșterile sunt pe toate celelalte segmente principale: +9,0% pentru Pay TV, +15,4% pentru serviciile de inetrnet și +12,1% pentru serviciile de telefonie mobilă.
CITEȘTE ȘI Grupul Autonom, cel mai mare cumpărător de mașini din România, a primit acceptul ASF pentru a lansa noi obligațiuniPerformanțe bune sunt raportate pentru operațiunile din Spania, cu o majorare cu un sfert a serviciilor de telecominicații mobile și vânzări mai mult decât duble pentru internet și telefonia fixă. La sfârșitul lunii trecute, tot în Peninsula Iberică, Digi a câștigat într-o tranzacție de 68 milioane euro o licență pentru tehnologia 5G.
Cheltuielile oepraționale la 9 luni au crescut cu 15,60%, la 954,3 milioane euro, de la 825,5 milioane euro, context în care compania a trecut pe profit, cu un rezultat pozitiv de 39,7 milioane euro, față de pierderea de 23,5 milioane euro din intervalul corespondent din 2020. La S1, câștigul net era deja de 34,3 milioane euro.
Digi Communications, înregistrată în jurisdicție olandeză, s-a listat la Bursa de Valori București în primăvara anului 2017 și încă se tranzacționează sub prețul de 40,00 lei/acțiune al ofertei publice primare. La ultima cotație de 39,50 lei/acțiune capitalizarea bursieră a societății se ridică la 3,95 miliarde lei (798,16 milioane euro).