Producătorul de materiale abrazive Carbochim, raportează pentru primele 3 luni afaceri și o profitabilitate în creștere.
Cum se poate menține și dezvolta pe piață un brand românesc va fi explicat la Videoconferința Profit.ro - Branduri românești - Made in Romania post criză
Evenimentul, organizat împreună cu Lensa și Grupul Nordis, este programat pentru 23 mai, urmând să fie transmis în direct și la PROFIT NEWS TV
DETALII AICI
Carbochim (CBC) a realizat în primul trimestru venituri totale de 9,07 milioane lei, cu 12,95% mai mari decât cele de 8,03 milioane lei din perioada similară a anului trecut. Societatea lasă amplasamentul actual din Cluj-Napoca către grupul Iulius al lui Iulian Dascălu ce vizează construcția unui proiect imobiliar de peste jumătate de miliard de euro.
În același interval de raportare, cheltuielile totale au urcat într-o dinamică apropiată, +8,77%, la 8,43 milioane lei, de la 7,75 milioane lei. Astfel, compania a obținut un rezultat net de 1,04 milioane lei, de 3 ori mai mare decât câștigul de aproximativ 290.000 de lei de la T1 2021.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Directorul general Viorel Popoviciu menționează investiția de relocare, dar și de retehnologizare ridicându-se la 5 milioane euro. Activele totale ale companiei erau la data de 31 martie de 106,46 milioane lei, în creștere cu 11,05% față de 95,86 milioane lei la 1 ianuarie 2022. În același răstimp, datoriile totale au crescut cu 61,66%, la 24,80 milioane lei, de la 15,34 milioane lei.
Titlurile Carbochim sunt listate la Bursa de Valori București, unde sunt tranzacționate sporadic, iar la ultimul preț de 39,80 lei/acțiune, consemnat în sesiunea din 9 mai, capitalizarea de piață a societății se ridică la 196,03 milioane lei (39,63 milioane euro), valoare triplă față de cea de la sfârșitul anului trecut.