Într-o piață românească a medicamentelor în expansiune, Antibiotice și-a majorat afacerile și profitabilitatea.
Cum se poate menține și dezvolta pe piață un brand românesc va fi explicat la Videoconferința Profit.ro - Branduri românești - Made in Romania post criză.
Evenimentul, organizat împreună cu Lensa și Grupul Nordis, este programat pentru 23 mai, urmând să fie transmis în direct și la PROFIT NEWS TV
DETALII AICI
Antibiotice Iași (ATB) a realizat în primul trimestru venituri din vânzări de 128,24 milioane lei, în creștere cu 94,01% față de cele de 66,10 milioane lei din exercițiul financiar precedent. Din acestea exporturile au fost în echivalent 42,18 milioane lei. Compania oferă și structura detaliată a acestor livrări pe clase terapeutice.
În același interval de raportare, cheltuielile cu materiile prime au urcat cu 34,40%, la 29,69 milioane lei, de la 22,09 milioane lei, iar cheltuielile cu personalul s-au mărit cu 1,83%, la 26,67 milioane lei, de la 26,19 milioane lei. Din această dinamică a rezultat o dublare a profitului net, la 8,63 milioane lei, de la 4,04 milioane lei. Pe întreg anul trecut, rezultatul net era de 29,94 milioane lei, din care numai 7% pleacă spre acțioonari sub formă de dividende.
CITEȘTE ȘI AAGES Târgu Mureș își reduce drastic profitul net trimestrialLa data de 31 martie, activele totale ale Antibiotice se ridicau la 913,03 milioane lei, fiind cu 1,97% mai mari decât cele de 985,39 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În același interval de raportare, datoriile totale au avansat cu 3,33%, la 300,07 milioane lei, de la 290,40 milioane lei.
Antibiotice Iași, companie deținută în proporție de 53,02% de Ministerul Sănătății, este listată la cota Bursei de Valori București și alt acționar semnificativ este SIF Oltenia (SIF5), cu o participație de 26,13% din titluri. La ultima cotație de închidere, de 0,5260 lei/acțiune, capitalizarea de piață a societății este de 353,12 milioane lei (71,36 milioane euro).