Furnizorul de tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry raportează un mic profit trimestrial față de pierderea de la T1 2019, în condițiile unei majorări semnificative a veniturilor.
Alumil Rom Industry (ALU) a realizat în primul trimestru venituri din vânzări de 14,67 milioane lei, cu 16,89% mai mari decât cele de 12,55 milioane lei din perioada similară a anului trecut. Costurile cu vânzările au urcat cu 13,04%, la 9,71 milioane lei, de la 8,59 milioane lei, astfel încât marja brută s-a ameliorat cu 25,90%, la 4,91 milioane lei, de la 3,90 milioane lei.
Compania a raportat un profit operațional trimestrial de aproximativ 37.000 de lei, față de pierderea de aproximativ 584.000 de lei de la T1 2019. În același timp, profitul net a fost de aproximativ 58.000 de lei, față de pierderea de aproape 594.000 de lei din primele 3 luni ale anului trecut. În 2019, câștigul net s-a ridicat la 2,42 milioane lei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Alumil avea la 31 martie active totale de 75,51 milioane lei, cu 10,30% mai mari față de cele de 68,46 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În același interval de raportare, datoriile pe termen lung au fost reduse cu 4,46%, la 7,49 milioane lei, de la 7,84 milioane lei, iar datoriile totale curente s-au majorat cu 109,22%, la 14,06 milioane lei, de la 6,72 milioane lei.
Alumil Rom Industry, companie controlată de Alumil Miloas în proporție de 55,90%, îl are ca alt acționar major pe directorul general Michail Sotiriou, cu o participație de 23,95%. La ultimul preț de închidere de la Bursa de Valori București, de 0,7300 lei/acțiune, capitalizarea de piață a societății se ridică la 22,81 milioane lei (4,72 milioane euro).