Furnizorul de tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry raportează un mic profit trimestrial față de pierderea de la T1 2019, în condițiile unei majorări semnificative a veniturilor.
Alumil Rom Industry (ALU) a realizat în primul trimestru venituri din vânzări de 14,67 milioane lei, cu 16,89% mai mari decât cele de 12,55 milioane lei din perioada similară a anului trecut. Costurile cu vânzările au urcat cu 13,04%, la 9,71 milioane lei, de la 8,59 milioane lei, astfel încât marja brută s-a ameliorat cu 25,90%, la 4,91 milioane lei, de la 3,90 milioane lei.
Compania a raportat un profit operațional trimestrial de aproximativ 37.000 de lei, față de pierderea de aproximativ 584.000 de lei de la T1 2019. În același timp, profitul net a fost de aproximativ 58.000 de lei, față de pierderea de aproape 594.000 de lei din primele 3 luni ale anului trecut. În 2019, câștigul net s-a ridicat la 2,42 milioane lei.
CITEȘTE ȘI AAGES Târgu Mureș, declin ușor al activității la T1. Pierdere de viteză și la profitAlumil avea la 31 martie active totale de 75,51 milioane lei, cu 10,30% mai mari față de cele de 68,46 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În același interval de raportare, datoriile pe termen lung au fost reduse cu 4,46%, la 7,49 milioane lei, de la 7,84 milioane lei, iar datoriile totale curente s-au majorat cu 109,22%, la 14,06 milioane lei, de la 6,72 milioane lei.
Alumil Rom Industry, companie controlată de Alumil Miloas în proporție de 55,90%, îl are ca alt acționar major pe directorul general Michail Sotiriou, cu o participație de 23,95%. La ultimul preț de închidere de la Bursa de Valori București, de 0,7300 lei/acțiune, capitalizarea de piață a societății se ridică la 22,81 milioane lei (4,72 milioane euro).