Furnizorul de tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry a avut un trimestru 2 bun, după un debut ezitant de an, cu declin la aproape toate capitolele din bilanț.
Alumil Rom Industry (ALU) a realizat în primul semestru vânzări nete de 56,41 milioane lei, în creștere cu 1,36% față de cele de 55,65 milioane lei din exercițiul financiar precedent. Costurile cu vânzările au coborât cu 2,18%, la 36,83 milioane lei, de la 37,65 milioane lei, astfel încât marja brută a avansat cu 8,84%, la 19,58 milioane lei, de la 17,99 milioane lei.
La nivelul rezultatului global, compania raportează o majorare ușoară, de 0,62%, la 3,26 milioane lei, de la 3,24 milioane lei la S1 2023. La T1, câștigul net era de 1,09 milioane lei și pe întreg anul trecut, acesta a fost de 6,51 milioane lei.
CITEȘTE ȘI Profitul Conpet a scăzut, în pofida creșterii încasărilor ca urmare a majorării cantităților de țiței transportate și a tarifelorAlumil avea, la 30 iunie, active totale de 85,03 milioane lei, cu 13,04% în creștere față de cele de 75,22 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În același interval de raportare, datoriile totale curente s-au majorat cu 91,66%, la 25,28 milioane lei, de la 13,19 milioane lei și datoriile pe termen lung au urcat cu 17,32%, la 4,81 milioane lei, de la 4,10 milioane lei.
Alumil Rom Industry, companie controlată de Alumil Miloas în proporție de 55,90%, îl are ca alt acționar major pe directorul general Michail Sotiriou, cu o participație de 23,95%. La ultimul preț de închidere de la Bursa de Valori București, de 2,8500 lei/acțiune, capitalizarea de piață a societății se ridică la 89,06 milioane lei (17,89 milioane euro).