Acțiunile retailerului de modă Hugo Boss au scăzut miercuri cel mai mult în ultimele cinci luni, din cauza declinul vânzărilor online și a problemelor de pe piața americană, transmite Reuters.
Vânzările pe piața americană au scăzut cu 7% în primele trei luni ale anului, după ce compania a oprit vânzările prin intermediul magazinelor outlet care comercializează produse sub branduri diferite cu discount, scrie News.ro.
Acțiunile au coborât cu până la 6,4% la bursa din Frankfurt, cel mai amplu declin de după 16 noiembrie.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Boss vrea să revină la profitabilitate în 2018 prin eliminarea unor branduri, încetinirea extinderii rețelei de magazine și dezvoltarea vânzărilor de haine online.
”Trimestrul a fost caracterizat de condiții dificile pe principalele piețe și continuarea problemelor în comerțul electronic”, se arată într-o notă a unor analiști ai Citigroup.
Vânzările în termeni comparabili ale magazinelor proprii ale Hugo Boss au scăzut cu 3%, declin similar cu cel din trimestrul patru. Ajustate la cursul valutar, vânzările au urcat cu 1%, la 651 milioane de euro.
În cazul vânzărilor online, acestea s-au redus cu 27%, ca urmare a scăderii numărului de vizitatori.
Profitul net a crescut cu 25%, la 48 milioane euro.