Goldman Sachs a devenit oficial, marți, creditor prin carduri de credit, lansând un astfel de produs împreună cu Apple, intenția băncii americane fiind să își dezvolte operațiunile cu credite de consum, a anunțat directorul general al instituției financiare David Solomon, într-un memo adresat angajalilor, obținut de Reuters.
Cardul de credit virtual, adresat tuturor clienților din Statele Unite, este primul de acest tip al Goldman Sachs și reprezintă un pas important al băncii în vederea dezvoltării afacerilor bancare de consum, scrie News.ro.
”Cardul Apple este important, dar este numai începutul. În următoarele decenii, anticipăm că vom deveni lideri în operațiunile de consum, așa cum suntem în afacerile instituționale și corporative”, a scris Solomon într-un email adresat angajaților.
Solomon nu a spus dacă banca este în căutarea altor parteneri pentru lansarea unor carduri de credit, așa cum a procedat cu Apple.
Goldman a început să vândă produse bancare de consum, către clienți persoane fizice, în urmă cu trei ani, prin lansarea băncii online Markus. În prezent, Markus are un portofoliu de credite în valoare de 5 miliarde de dolari și depozite de peste 50 de miliarde de dolari, de la aproximativ 4 milioane de clienți din Statele Unite și Marea Britanie.
Autor:
Anca Dumitrescu