Banca Comercială Română va permite accesul în unități doar pe bază de programare telefonică, începând de luni, 19 octombrie. Măsura va fi temporară și este luată pentru protejarea sănătății angajaților și clienților, dar și pentru reducerea timpilor de așteptare, arată BCR, care extinde astfel un proiect-pilot de programări telefonice, derulat în ultimele luni.
Noul mod de funcționare a unităților, cu acces în sucursale exclusiv în baza programării, va fi implementat la nivelul întregii rețele teritoriale, după ce a fost testat în 12 agenții din țară în ultimele luni. Programul-pilot a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcționare în rețeaua băncii, care urmărește creșterea gradului de confort și protecție pentru clienți, reducerea timpilor de așteptare, îmbunătățirea eficienței operaționale și încurajarea utilizării George, platforma BCR de digital banking, arată banca.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
BCR precizează că extinderea acestui sistem de acces exclusiv în baza programării, începând de luni, este doar o măsură temporară, care a fost accelerată de escaladarea, la nivel național, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19 și de apropierea sezonului rece. Potrivit băncii, există cazuri în care se formează cozi în fața unităților bancare într-un astfel de context.
“Este o măsură unică în sistemul bancar din România, dar care s-a dovedit eficientă în alte industrii, așa cum este în medicină, servicii și în multe alte domenii. Această decizie se aliniază strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atât prin digitalizarea serviciilor și a produselor bancare, cât și prin deservirea clienților pe principii de consiliere personalizată. Încurajăm clienții să apeleze la noul serviciu de programare, deoarece îi va ajuta să efectueze la timp și rapid orice operațiune bancară, iar timpul petrecut la bancă va fi mult mai scurt”, spune Dana Dima, Vicepreședinte Executiv Retail și Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.
Fiecare agenție BCR va avea un număr de telefon dedicat, unde orice client va putea face o programare. Pregătiți să ajute clienții în stabilirea programărilor sunt și angajații BCR prezenți în sucursale.
De la izbucnirea pandemiei, BCR și-a extins serviciile și produsele care pot fi accesate, atât în mediul online, cât și telefonic. Prin George, platforma de mobile & internet banking, clienții își pot gestiona complet relația cu banca 100% online încă de anul trecut. Pot vizualiza conturi, genera extrase, bloca și debloca online carduri. Tot online se poate mări limită de acces la cash prin card, se pot plăti facturi de furnizori și se pot obține credite de nevoi personale sau refinanțări ale creditelor la alte bănci.
Volumul tranzacțiilor prin George a crescut cu 130% în primele șase luni din 2020 comparativ cu aceeași perioadă de anul trecut, iar numărul de utilizatori a trecut de 900.000, în creștere cu 70% față de 2019. BCR a înregistat o creștere de peste 150% la accesarea de produse bancare în mediul digital. Contul George online a ajuns la o pondere de 52% din totalul conturilor curente deschise în 2020, în timp ce peste 90% din conturile de economii se deschid acum online.
BCR are în rețea 428 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori, dar și 19 centre de afaceri și 17 birouri mobile dedicate companiilor. Deține, de asemenea, cea mai mare rețea națională de ATM-uri și mașini multifuncționale – aproape 2.000 de echipamente, 14.500 POS-uri.