UniCredit a renunțat să-și mai facă reclamă pe Facebook - CEO

UniCredit a renunțat să-și mai facă reclamă pe Facebook  - CEO
scris 8 aug 2018

UniCredit a încetat să se promoveze pe Facebook și nu va mai folosi serviciile de marketing și publicitate furnizate de platforma socială până când compania nu își va îmbunătăți standardele etice, a anunțat directorul general al grupului italian, Jean Pierre Mustier.

“Facebook nu acționează într-un mod etic…Nu vom mai folosi (platforma) până când nu va avea un comportament etic”, a spus Mustier, la o conferință cu analiștii după anunțarea rezultatelor financiare la șase luni.

Urmărește-ne și pe Google News

UniCredit a luat această decizie la finele lunii martie, a precizat Mustier, citat de Reuters.

Efectele deciziei de politică monetară a BNR: Scad dobânzile, crește cursul CITEȘTE ȘI Efectele deciziei de politică monetară a BNR: Scad dobânzile, crește cursul

Întrebat dacă decizia are legătură cu scandalul Cambridge Analytica, șeful UniCredit a răspuns pozitiv.

În primăvară, Facebook s-a aflat în centrul unui scandal global, după ce în presă au apărut informații potrivit cărora firma de consultanță politică Cambridge Analytica, care l-a sprijinit pe Donald Trump în campania electorală, a obținut abuziv datele a 50 de milioane de utilizatori ai rețelei sociale. Numărul utilizatorilor afectați a fost estimat ulterior la circa 87 de milioane.

UniCredit nu este prima bancă europeană care a încetat să se promoveze pe Facebook în urma scandalului.

În martie, banca germană Commerzbank a anunțat că și-a suspendat reclamele de pe Facebook pe o perioadă nedeterminată.

UniCredit a raportat un profit net ajustat de 2,13 miliarde de euro în prima jumătate a anului, în urcare cu 4,7% față de aceeași perioadă din 2017. În România, grupul a obținut un profit consolidat de 60 milioane de euro, cu 27% mai mare comparativ cu un rezultat de 47 milioane de euro înregistrat după primele șase luni ale anului trecut, în principal pe fondul creșterii veniturilor din dobânzi.

viewscnt
Afla mai multe despre
unicredit
facebook
publicitate
jean pierre mustier
cambridge analytica