Garanti BBVA România va amâna până la 3 rate în cazul clienților în carantină, auto-izolare sau afectați temporar de epidemia de coronavirus. Banca invită și clienții companii cu dificultăți să o contacteze pentru a găsi o soluție.
“La Garanti BBVA Romania înțelegem pe deplin provocările și incertitudinile cauzate de pandemia Covid-19 și vă asiguram că depunem toate eforturile pentru a sprijini clienții în aceasta perioada dificilă”, arată un mesaj al băncii către clienți.
Banca invită persoanele fizice, cu credite ipotecare sau de nevoi personale, aflate în carantină, auto-izolare sau afectate temporar de Covid-19, să o contacteze telefonic în agenții sau prin e-mail la contact@garantibbva.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„În baza cererilor putem amână plata ratelor cu până la 3 luni. Clienții noștri care fac aceasta solicitare vor fi informați individual pe canalul de comunicare ales care sunt următorii pași”, arată Garanti.
Firmele care au reprezentanții în carantină sau auto-izolare sau care întâmpină alte probleme ce le împiedică să achite la timp creditele, trebuie să contacteze agenția de care aparțin pentru a găsi o soluție favorabilă.
Banca încurajează toți clienții să utilizeze canalele digitale, prin serviciul de internet banking și aplicația de mobile banking, pentru a realiza tranzacțiile de acasă.
Măsuri în ajutorul clienților cu dificultăți temporare la plata ratelor au mai anunțat și CEC Bank, ING, Banca Românească, Raiffeisen, Banca Transilvania, BRD și Patria Bank.