TBI Credit, parte a TBI Bank, a depășit 150 de magazine online pe piața din România care utilizează platforma sa de creditare 100% digitală, dezvoltată împreună cu FintechOS, o companie specializată în accelerarea transformării digitale a instituțiilor financiare, anunță compania într-un comunicat de presă.
Platforma de creditare digitală produsă și lansată de TBI Credit cu aproape un an în urmă, fiind dezvoltată în două luni pe tehnologia propusă de FintechOS. Platforma este dedicată magazinelor online care vor să ofere clienților posibilitatea de a face cumpărături cu plata în rate. Comercianții online pot instala platforma de creditare în câteva minute, în timp ce clienții pot accesa un împrumut în 10 minute, fără a fi nevoie să meargă la ghișeul băncii, informează instituția financiar nebancară.
Platforma utilizează, identificarea video în interacțiune cu un operator bancar și semnătura electronică a documentelor, astfel că potențialii clienți nu trebuie să mai semneze contractele în format fizic, fiind necesar doar un smartphone, un calculator sau o tabletă. Informațiile despre situația financiară a clientului sunt verificate cu bazele de date de la Biroul de Credit, Fisc sau KeysFin.
CITEȘTE ȘI Acțiunile Tesla cresc cu 19% după anunțul privind soluționarea litigiului cu SEC pe tema delistării companieiTBI Bank menționează că a încheiat un parteneriat cu FintechOS pe trei ani de zile pentru dezvoltarea de soluții digital pe șase fluxuri operaționale, în special pe segmentele de credite, factoring și leasing pentru persoane fizice și companii.
TBI Credit este parte a TBI Bank, care operează în România și Bulgaria sub umbrela 4finance, cel mai mare grup european de creditare online și pe mobil. Prin intermediul unei rețele de peste 5.000 de agenții, TBI deservește aproximativ 1,4 milioane de clienți.
La finele lunii august, TBI Credit a lansat o soluție de finanțare digitală pentru servicii stomatologie.