PayPoint România a înregistrat în ultimul an fiscal 75 milioane tranzacții, în creștere cu 12,1% comparativ cu anul precedent.
Românii folosesc serviciile PayPoint pentru plăți facturi (67,2 milioane tranzacții, în creștere cu 11,6%), încărcare electronică a cartelelor telefonice preplătite (7,3 milioane tranzacții, în creștere cu 16%), transferul de bani sau plata pentru contravaloarea rovinietei.
În decursul anului financiar încheiat la 31 martie 2017, PayPoint a semnat acorduri de colaborare cu 22 de noi furnizori parteneri, iar în prezent are un portofoliu de 138 de clienți. În această perioadă au fost adăugate 1.161 noi magazine partenere, serviciile PayPoint fiind în prezent disponibile în peste 11.300 puncte din toată țara.
În luna martie, PayPoint a anunțat preluarea companiei Payzone, care oferă pe teritoriul României servicii similare celor oferite de PayPoint și este controlată de un fond de investiții din Marea Britanie, tranzacția fiind analizată de Consiliul Concurenței.
La nivel mondial, Grupul PayPoint plc. a raportat venituri nete de 123,9 milioane lire sterline, iar pentru business-ul de retail a anunțat un volum de 654,8 milioane tranzacții, în valoarea de peste 10,4 miliarde lire sterline, realizate într-o rețea de peste 40.000 de puncte de plată.
PayPoint lucrează în România prin PayPoint Services SRL, grupul britanic fiind înființat în 1996. În 2007, britanicii au preluat distribuitorul local de produse și servicii pre-plătite pentru telefonie mobilă Pay Store SRL, redenumit ulterior PayPoint Services SRL.
În 2008, societatea a lansat serviciul de încasare sume în numerar. PayPoint PLC este listată la London Stock Exchange.
Payzone a fost înființată în 2004 și are ca acționar majoritar societatea Payzone Group, deținută de un fond de investiții care operează din Marea Britanie.