Clienții BRD reclamă probleme la plățile cu cardul și triplarea sumelor în unele cazuri. Banca spune că este la curent cu problemele și că acestea vizează plățile și retragerile făcute cu cardurile BRD Mastercard la POS/ATM altor bănci.
UPDATE 22.55. Banca trimite un mesaj conform cărora problemele cu cardurile s-au rezolvat. Pe de altă parte, clienții susțin că încă nu au primit înapoi banii blocați după tranzacțiile eșuate.
Așa cum am promis, revenim cu informații noi. Echipele noastre tehnice au remediat incidentul, iar cardurile Mastercard BRD funcționează normal și pot fi utilizate pentru plăți și retrageri de numerar atât în rețeaua BRD, cât și la POS-urile și ATM-urile celorlalte bănci. Ne cerem scuze încă o dată și vă mulțumim pentru înțelegere!
Știrea inițială:
Mai mulți clienți ai BRD scriu pe pagina de Facebook a băncii că nu au putut utiliza cardurile pentru plata la diverși comercianți și că în unele cazuri sumele le-au fost luate din cont, chiar de mai multe ori, deși tranzacția a fost respinsă.
BRD susține că problemele vizează doar cardurile Mastercard folosite la alte bănci.
„În ultimele ore am întâmpinat dificultăți tehnice în legătură cu autorizarea unor tranzacții cu carduri Mastercard emise de BRD și folosite la ATM-urile și POS-urile altor bănci.
CITEȘTE ȘI VIDEO Grevă auto istorică la Roma, prima după 20 de ani. Stellantis, sub presiuneImportant de știut : cardurile Mastercard emise de BRD funcționează normal la ATM-urile și POS-urile BRD Groupe Societe Générale si pot fi utilizate pentru platile online sau pentru platile cu telefonul (Apple Pay si Google Pay). De asemenea, în cazul în care dețineți și carduri VISA, recomandăm folosirea acestor carduri la ATM-urile si POS-urile altor banci”, arată banca.
BRD are 389 de agenții și 1,6 milioane de clienți ai aplicației mobile.