JPMorgan Chase va lansa propriul serviciu de plăți digitale, similar sistemului Apple Pay, prin intermediul căruia consumatorii pot efectua plăți în magazine direct de pe telefonul mobil, potrivit unui anunț al băncii, care a încheiat deja partneriate cu importante lanțuri de magazine din SUA, scrie Reuters.
Cea mai mare bancă americană se alătură astfel numărului tot mai mare de companii care încearcă să profite de deschiderea consumatorilor față de tehnologia oferită de telefonia mobilă, care, în opinia economiștilor, va înlocui în viitorul nu foarte îndepărtat modalitățile tradiționale de plată.
Chase Pay, portofelul electronic al JPMorgan, a obținut deja sprijinul celor mai mari jucători din piața americană de retail, printre care Wal-Mart, principalul lanț de retail din SUA, și Best Buy, a anunțat marți instituția bancară.
Lansat în septembrie anul trecut, sistemul de plăți Apple Pay are încă dificultăți în atragerea de parteneri din sectorul de retail. Conform unui sondaj Reuters efectuat în luna iunie în rândul celor mai mari 100 de retaileri americani, două treimi dintre comercianți nu vor accepta în acest an plăți prin intermediul Apple Pay.
Principalul atu al Chase Pay în fața concurenților este comisionul mai mic cerut de bancă pentru procesarea tranzacțiilor la comercianți, potrivit JPMorgan.
Aplicația Chase Pay va fi disponibilă pe telefoanele mobile cu sistem Android și iOS.