CEC Bank lansează o nouă platformă de internet banking, cu un nou design, și care va funcționa în paralel cu vechiul serviciu.
„Lansarea noii platforme de Internet Banking este un pas necesar în direcția îmbunătățirii prezenței digitale a CEC Bank, în condițiile în care cererea pentru servicii bancare online a crescut în contextul pandemiei COVID-19”, a declarat Mugur Podaru, directorul Direcției Operatiuni la Distanță din cadrul CEC Bank.
Noua platformă de Internet Banking CEC-Online va funcționa în paralel cu vechea platformă în următoarele luni. Pentru autentificare, clienții persoane fizice vor utiliza același date ca în cazul serviciului anterior.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Clienții pot vizualiza în orice moment situația financiară, detaliile conturilor, depozitelor și creditelor, pot seta limitele cardurilor, pot iniția transferuri și plăți, pot face schimburi valutare și pot constitui depozite și conturi de economii.
Pentru a încuraja utilizarea serviciilor online, CEC Bank oferă o serie de facilități pentru operațiunile realizate prin Internet și Mobile Banking: cursuri valutare mai avantajoase față de cele din unitățile teritoriale, dobânzi cu 0,1 puncte procentuale mai mari - până la 3,35% la cele pe 12 luni și comisioane reduse cu 60% față de cele de la ghișeu la plăți și transferuri.
Dezvoltarea noii platforme de Internet Banking s-a realizat pe parcursul a 12 luni, necesitând atât eforturi interne, din partea unei echipe multi-departamentale CEC Bank, cât și serviciile unor prestatori externi specializați, arată CEC.
Banca de stat are circa 200.000 de utilizatori de servicii online, iar valoarea tranzacțiilor prin aceste canale s-a dublat față de anul trecut.