Alpha Bank și Symphopay au finalizat integrarea programelor de plată în rate și a programului de loialitate Alpha Shop cu platforma de plăți Symphopay, soluția fiind deja implementată la mari retaileri precum eMAG și Intersport.
În platforma Symphopay comercianții pot activa campanii de marketing si comunicare, potrivit unui comunicat de presă.
"Parteneriatul cu Symphopay ne ajută să oferim o experiență simplificată de plată comercianților parteneri precum și noi oportunități de loializare, solutia fiind direct conectată cu programul de recompense Alpha Shop. Astfel, achizițiile cu cardurile de debit și de credit emise de Alpha Bank sunt recompensate cu puncte Alpha Shop, ce pot fi convertite direct în produse în cadrul magazinelor partenere” a declarat Cristian Dragoș, Vice-Președinte Executiv Retail, Alpha Bank Romania.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Alpha Bank ocupă locul 8 după active în România cu o cotă de piață de circa 3,8%.
„Prin implementarea tehnologiilor avansate de plată, comercianții își dezvoltă avantaje competitive majore în construirea unei relații de lungă durată cu clienții. Parteneriatul cu Alpha Bank accelerează adopția acestor tehnologii ce redefinesc experiențele de cumpărare.” a declarat Daniel Nicolescu, CEO & Co-fondator Symphopay.
Compania Symphopay a fost fondată în 2015 și a atras 1,2 milioane de euro în două runde de finanțare. Platforma creată permite integrarea plăților și programelor de loialitate pentru bănci și comercianți și este certificată Visa și MasterCard. Pe lângă eMag și Intersport, soluția Symphopay mai este folosită și de FAN Courier.