Vânzările on-line și produsele noi au crescut afacerile Farmec cu 10% la șase luni

Vânzările on-line și produsele noi au crescut afacerile Farmec cu 10% la șase luni
Cristina Cuncea
Cristina Cuncea
scris 3 aug 2015

Producătorul român de cosmetice Farmec a încheiat prima jumătate a anului cu o cifră de afaceri de 82,6 milioane de lei (18,4 milioane de euro), în urcare cu 10% față de aceeași perioadă a anului 2014, avans susținut de lansarea de produse noi și de vânzările on-line.

”Extinderea portofoliului de produse, creșterea vănzarilor on-line, precum și modul în care am răspuns unor noi oportunități de business, ne-au ajutat să ne reconfirmăm poziția de lider pe unele segmente din piața românească de cosmetice”, a declarat într-un comunicat Mircea Turdean, directorul general Farmec.

Potrivit studiilor Nielsen, Farmec ocupă primul loc pe piața produselor pentru îngrijirea feței - cu o cotă de piață de 27% (atât în volum, cât și în valoare), brandul Gerovital ocupând prima poziție în această categorie, din punct de vedere al vânzărilor valorice.

Urmărește-ne și pe Google News

În categoria Tratamente pentru păr, Farmec, este, de asemenea, lider prin brandul Gerovital Plant Tratament, cota procentuală fiind de 30,8% din punct de vedere valoric.

În același timp, Farmec ocupă locul întâi, atât pe segmentele detartranților, prin gama Triumf, acoperind piața autohtonă în proporție de 41,1% din punct de vedere al volumelor și în proporție de 37,7% din punct de vedere valoric, dar și pe segmentele produselor pentru îngrijirea bucătariei, prin gama Nufăr, conducând topul cu o cotă de piață de 39,7% din punct de vedere al volumelor și de 37,2% din punct de vedere valoric.

Vânzările obținute în prima jumătate a anului au fost impulsionate de lansarea unor noi game de produse, dar și de extinderea altora, deja existente în portofoliul companiei.

Tot în primele 6 luni ale anului, partenerii externi ai companiei Farmec au inaugurat două noi magazine de brand, unul în Grecia, la Alexandroupoli (un oraș turistic aflat în nord-estul țării) și celălalt în Franța, la Menton (una dintre cele mai cunoscute stațiuni de pe Coasta de Azur). Pe lângă cele două centre, mai există 4 magazine partenere de brand în afara țării - la Sharjah (Emiratele Unite Arabe), Budapesta (Ungaria), Salonic și Katerini (Grecia). În România, Farmec deține șase magazine proprii în Cluj-Napoca, Arad, Timișoara și Târgu-Mureș.

Pentru partea a doua a anului, compania își propune menținerea aceluiași trend de creștere a vânzărilor obținut în primul semestru, îmbogățirea portofoliului de produse, identificarea unor noi parteneriate viabile, precum și continuarea investițiilor strategice în cercetare și inovație.

Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de 152 milioane lei (34 milioane euro), în creștere cu peste 10% față de 2013, după investiții în modernizarea liniilor de producție și extinderea portofoliului de produse.

Farmec este cel mai mare producător român de cosmetice, cu aproximativ 600 de angajați. Din 2008, Farmec deține drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.

viewscnt
Afla mai multe despre
farmec
afaceri
gerovital