Grupul francez Danone l-a numit, de la 1 august, pe Adrian Pascu la conducerea operațiunilor din Europa de Sud Est, care cuprinde România, Bulgaria, Grecia, Moldova și Țările Adriatice, acesta înlocuindu-l pe Dieter Schulz, care va prelua noi responsabilități în cadrul grupului.
Adrian Pascu revine în România după o experiență de aproape doi ani în Danone Rusia, unde a deținut poziția de director de vânzări. Anterior el a deținut mai multe poziții în organizația de vânzări a Danone România, contribuind semnificativ la dezvoltarea companiei. Ultima poziție deținută a fost cea de Director Comercial.
"Mă bucur să revin în România după o valoroasă experiență internațională. Cunosc bine specificul local și sunt convins că Danone poate continua să contribuie la dezvoltarea dinamică a pieței și societății românești, așa cum a făcut constant în ultimii 16 ani. Prioritatea mea va fi să întăresc poziția Danone România ca lider puternic pe segmentul de iaurt și să asigur dezvoltarea sa sustenabilă și profitabilă", a declarat Adrian Pascu.
Adrian Pascu este absolvent al Facultății de Fizică, Universitatea Iași, și deține un titlu MBA ELITEC de la aceeași universitate. Și-a început cariera în business în companii precum Henkel și Campofrio și are peste 10 ani de experiență în Danone, unde a avansat constant pe diferite poziții.
Dieter Schulz, al cărui mandat de trei ani se încheie, va prelua noi responsabilități în cadrul grupului.
Potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor Publice, în 2014, Danone România a înregistrat o scădere cu 5,1% a cifrei de afaceri, la 456,3 milioane lei (103 milioane euro), și și-a triplat pierderile, la 16,7 milioane lei (3,7 milioane euro).