Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători români de cosmetice, a încheiat primele nouă luni ale anului cu afaceri mai mari cu 20%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, respectiv 8,5 milioane de lei (1,88 milioane de euro).
“Aceste majorări semnificative au avut la bază mai mulți factori. Astfel, lărgirea rețelei de distribuție și lansarea livrărilor către hipermarketurile Carrefour, extinderea sortimentației de produse Cosmetic Plant la partenerii deja existenți, dar și lansarea gamelor de produse Lift UP și Miere & Lăptișor de matcă la finalul anului 2015 au avut un impact pozitiv asupra rezultatelor obținute, ca și lansarea gamei de plajă Cocos în această vară”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Potrivit reprezentantei companiei, și volumele de produse livrate în această perioadă au înregistrat o creștere cu 14%, comparativ cu același interval din anul anterior, la circa 960.000 de bucăți.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Produsele pentru protecție solară au raportat, vânzări mai mari cu cca. 25% față de 2015, acest lucru fiind determinat de extinderea gamei cu patru noi produse ce au la bază ulei de cocos BIO și de condițiile meteorologice favorabile”, a mai adăugat Susana Laszlo.
Pentru întregul an, Susana Laszlo estimează afaceri în creștere cu circa 20% comparativ cu 2015, la circa 11 milioane de lei (2,4 miloane de euro). De asemenea, pentru anul 2017 compania deja lucrează la lansarea a două noi game, cât și la faceliftul uneia dintre cele existente.
Cosmetic Plant este o afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca de farmacista Ileana Mester, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie.
Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedia, diverse farmacii independente, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente și pe plan extern în țări precum Republica Moldova, Ungaria, Iordania, Liban, Grecia, Portugalia, Spania, Franța, Cipru etc.
În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 14 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ.