Producătorul român de suplimente alimentare și ceaiuri Alevia își dublează spațiul de producție, în urma unei investiții în valoare de un milion de euro, și alocă un buget de marketing și promovare în valoare de 400- 500.000 euro pe an, având ca obiectiv o cifră de afaceri de 10 milioane euro în până în 2021.
În plus, Alevia a majorat suprafața depozitului de la 170 metri pătrați la 600 metri pătrați.
”În ceea ce privește liniile noi de producție, acestea vor consta în trei game noi, fiecare gamă având minim 25 de produse, iar investiția este estimată la 500.000 euro. Noua investiție presupune și o creștere cu 15% a numărului de angajați, după finalizarea halei ajungându-se la un număr total de 211 angajați și achiziția de noi utilaje menite să dubleze capacitatea de producție. Întregul proces de extindere este estimat să dureze un an și jumătate”, arată producătorul.
Pentru următorii doi ani, obiectivele de dezvoltare Alevia vizează menținerea unui trend de creștere a vânzărilor între 15-20% anual și lansarea a 150 de produse.
CITEȘTE ȘI TABEL Medicamentele pentru hepatita C au adus pe creștere piața farmaceutică din România, care are și un nou lider - AbbvieÎnființată în 1994, Alevia produce, în prezent, 120 de tipuri de suplimente nutritive și 50 de sortimente de ceaiuri, disponibile în peste 4.000 de farmacii și magazine din România. Materia primă este importată din Franța, Olanda și Elveția.
Compania vinde lunar 180.000 de cutii de suplimente alimentare și 150.000 de cutii de ceaiuri.
Anul trecut, Alevia, deținută de Florin Mitocaru, a raportat o cifră de afaceri de 19,4 milioane lei (4,3 miloane euro), în scădere cu 4,9% comparativ cu 2014, și un profit net de 3,5 milioane lei (787.000 euro), cu 5,4% mai mic, conform datelor de la Ministerul Finanțelor Publice.