În contextul generat de evoluția pandemiei COVID-19 și în deplin acord cu măsurile impuse de către autorități, Rețeaua de sănătate Regina Maria le asigură abonaților posibilitatea de a accesa în continuare serviciile medicale de care au nevoie, prin platforma online Clinica Virtuală.
Consultațiile online sunt urmate de un raport medical complet care conține, după caz, și indicații de tratament acceptate în farmacii pentru procurarea rețetelor prescrise. Consultația este salvată în dosarul medical al abonatului, asigurând astfel continuitatea urmăririi medicale a pacientului. Momentan, serviciul beneficiază de disponibilitatea a peste 100 de medici, din numeroase specialități precum medicină internă, gastroenterologie, ORL, endocrinologie, pediatrie, dermatologie, psihologie pediatrică și consiliere nutriție. În perioada imediat următoare capacitatea Clinicii Virtuale Regina Maria va crește considerabil, pe măsură ce mai mulți medici din Rețea își vor muta activitatea din cabinete în online.
Clinica Virtuală Regina Maria poate fi accesată de către abonați fără niciun cost suplimentar, conform abonamentului, direct din aplicația ”Contul meu”, atât din browserul calculatorului, cât și din aplicația mobilă. Discuția cu medicul va fi facilitată de Microsoft Teams, aplicație care se poate descărca gratuit înainte de consultație.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Clinica Virtuală Regina Maria a fost lansată cu prioritate pentru abonați și testată într-un proiect pilot, iar în zilele următoare va fi accesibilă gradual tuturor companiilor abonate. În câteva zile, serviciul va deveni disponibil pentru toți pacienții Regina Maria, abonați sau neabonați.