EXCLUSIV Startup-ul românesc Bright Spaces pregătește o nouă rundă de finanțare și iese în Occident

EXCLUSIV Startup-ul românesc Bright Spaces pregătește o nouă rundă de finanțare și iese în Occident
scris 19 iul 2021

Bright Spaces, platforma românească de leasing și management al spațiilor comerciale, lansată în 2019, se pregătește acum pentru o nouă rundă de finanțare, care să îi permită deschiderea a cel puțin un birou de vânzări în Europa de Vest, în următorul an.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Ambițiile globale obligă platforma să apeleze la metoda de finanțare prin runde succesive, care să o propulseze mai rapid decât o evoluție organică.

Urmărește-ne și pe Google News
Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie

După ce, în noiembrie 2019, au primit o finanțare de 185.000 de euro coordonată de Sparking Capital, alături de Growceanu Angel Investment și Ilinca Păun, fondatorii Bright Spaces se pregătesc acum pentru o nouă rundă de finanțare, exponențial mai mare, care să le permită să acceseze piețe noi.

Lipsa integrării tehnologiei în procesele manuale, de prezentare și de închiriere au reprezentat argumentul de la care a pornit crearea Bright Spaces, mai spune pentru Profit.ro Bogdan Nicoară cofondator și CEO al platformei.

Echipa sa a identificat cel puțin  două procese care au nevoie rapid de digitalizare: prezentarea spațiilor disponibile în cadrul clădirilor de birouri și managementul datelor referitoare la lead-uri și portofoliul de spații.

2021, anul prevenției în business. Ce soluții au companiile în dificultate pentru redresare? CITEȘTE ȘI 2021, anul prevenției în business. Ce soluții au companiile în dificultate pentru redresare?

„Indiferent de sectorul de piață despre care vorbim (office, retail și logistic), tururile repetate în persoană, la fața locului se traduc într-o investiție mare de timp și bani, atât pentru potențialul client, cât și pentru dezvoltator sau broker. Digitalizarea acestei componente, prin folosirea de tururi 3D interactive reduce numărul de vizite fizice în spații doar la acelea care răspund nevoilor clientului, oferă o experiență interactivă mult mai prietenoasă cu mediul decât materialele printate și permite proprietarilor să se concentreze pe calitatea serviciilor oferite și închiderea deal-ului“, explică Nicoară.

El mai spune că pe piață încă se folosesc excel-uri simple sau metode tradiționale de management al datelor, când există soluții avansate care simplifică procesele și elimină greșeala umană. Soluția propusă de Bright Spaces a convins până acum dezvoltatorii Skanska, One United Properties, Vox Technology Park, dar și jucători din Marea Britanie. Bogdan Nicoară spune că urmează să anunțe încă doi dezvoltatori mari din București și Cluj, cu un total de 6 clădiri de birouri mari, de clasa A, care au ales Bright Spaces, precum și un mare dezvoltator din Manchester.

„În următorul an avem ca obiective deschiderea cel puțin a unui birou de vânzări în Europa de vest și creșterea numărului de clienți în toată Europa. La nivel de dezvoltare și maturizare al produsului, ne așteptăm ca în maximum un an și jumătate să atingem stadiul de Product Market Fit pe zona de birouri și să avem deja experimente de succes și în alte verticale din real estate“, adaugă Nicoară.

viewscnt
Afla mai multe despre
bright spaces
finantare
nicoara