Retailerul evoMAG estimează o creștere cu peste 30% a vânzărilor de televizoare în perioada mai-iulie față de perioada similară a anului trecut, generată, în primul rând, de interesul crescut al românilor pentru vizionarea meciurilor de la Campionatul Mondial de Fotbal.
„Pasiunea românilor pentru fotbal se vede inclusiv în business-ul de retail electro-IT. Până la finalul Campionatului Mondial de Fotbal, ne așteptăm să vindem peste 4.000 de televizoare, un plus de peste 30% față de anul trecut. La nivelul întregului an, estimăm o creștere cu 20% a vânzărilor de televizoare, generată atât de dorința românilor de a viziona meciurile de fotbal din această vară la televizoare mai performante, cât și de oferta diversificată pe care o vom avea și în continuare pe această categorie de produse”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
Categoria TV înregistrează de la începutul anului și o creștere a prețului mediu de achiziție, o consecință inclusiv a creșterii puterii de cumpărare a românilor. Spre deosebire de anul trecut, clienții sunt dispuși să plătească mai mult acum pentru un televizor, dacă acesta are tehnologie de ultimă generație. Prețul mediu pentru un televizor a urcat de la 1.500 de lei, în 2017, la peste 1.800 de lei anul acesta.
evoMAG este o companie românească de familie, fondată în 2005 de Mihai Pătrașcu, care ocupă poziția de director general.
Campionatul Mondial de Fotbal debutează joi, cu un meci în care țara gazdă, Rusia, va întâlni Arabia Saudită.