FOTO Rebranding pentru benzinăriile OMV din România și alte 6 țări

FOTO Rebranding pentru benzinăriile OMV din România și alte 6 țări
scris 17 iun 2024

Grupul austriac OMV își rebranduiește benzinăriile din România și alte 6 țări, a anunțat compania.

″Noua identitate corporativă va fi reînnoită în următorii trei ani în șapte țări – România, Ungaria, Slovacia, Cehia, Bulgaria, Serbia și Austria. Noul focus strategic este pe crearea unei lumi în care energia, mobilitatea și stilul de viață sustenabile devin o realitate pentru toată lumea″, se arată într-un comunicat al OMV.

Urmărește-ne și pe Google News

FOTO Rebranding pentru benzinăriile OMV din România și alte 6 țări
Bursa crește cu 1% într-o sesiune dominată de acțiunile OMV Petrom CITEȘTE ȘI Bursa crește cu 1% într-o sesiune dominată de acțiunile OMV Petrom

Potrivit sursei citate, identitatea de brand va fi complet reînnoită în toate mediile de comunicare B2B și B2C. Astfel, noul design va fi implementat treptat în aproximativ 1.000 de stații de alimentare OMV care deservesc peste 650.000 de clienți în fiecare zi.

Noua identitate va fi implementată și în rețeaua de stații electrice eMotion, aflată în expansiune rapidă. Aproximativ 1,5 milioane de carduri business vor fi actualizate în următorii 3 ani.

Adaptarea mediilor de comunicare digitale conform noii identități de brand va începe cu website-ul Grupului OMV și va continua cu aplicația OMV MyStation, care deservește peste 1 milion de utilizatori din Europa Centrală și de Est.

FOTO Rebranding pentru benzinăriile OMV din România și alte 6 țări
România învinge Ucraina cu 3-0 în primul meci la Campionatul European de Fotbal CITEȘTE ȘI România învinge Ucraina cu 3-0 în primul meci la Campionatul European de Fotbal

„În retailul OMV, ne axăm pe sprijinirea mobilității. Iar obiectivul nostru este să continuăm să simplificăm și să dezvoltăm serviciile de mobilitate, anticipând nevoile viitoare și așteptările clienților, oferind o gamă de soluții inovatoare, sustenabile și digitale. Noua noastră identitate corporativă și sloganul „Forward for Good” subliniază strategia companiei noastre, misiunea noastră de transformare și atitudinea orientată spre viitor”, a declarat Daniel Ion, membru al Consiliului de Administrație OMV Petrom Marketing SRL, responsabil cu activitatea de retail.

Identitatea vizuală lansată în 1995 este acum adusă în actualitate printr-o strategie cuprinzătoare de brand. Elementul de bază al noului design este un simbol emblematic care reprezintă direcția OMV ca business integrat de produse chimice, combustibili și energie, ancorat în sustenabilitate și circularitate, mai precizează compania.

FOTO Rebranding pentru benzinăriile OMV din România și alte 6 țări
viewscnt
Afla mai multe despre
benzinării omv
rebranding