Grupul grec PPC, care a preluat afacerile Enel din România, anunță că, începînd de astăzi, magazinul PPC Energie Muntenia care funcționa la adresa Șoseaua Pantelimon nr.253, București, este relocat în Galeriile Titan (spațiul comercial E0/07), strada Liviu Rebreanu, nr. 6 A, sector 3.
În centrul de relații cu clienții pot fi efectuate și plăți la automatul de tip self-pay.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Anterior a fost anunțat că site-ul enel.ro și aplicația MyEnel vor deveni indisponibile începând cu 9 aprilie, ca urmare a pregătirii trecerii la noul site și la noua aplicație mobilă.
Începând cu 10 aprilie, cei care accesează vechiul site sunt redirecționați către www.ppcenergy.ro. De asemenea, începând cu
10 aprilie, clienții vor putea accesa noua aplicație web myPPC la adresa myppc.ppcenergy.ro, iar utilizatorii de sisteme de operare Android și iOS vor putea descărca noua aplicație myPPC în zilele următoare.
În plus, de la aceeași dată, noile adrese de e-mail pentru clienți sunt contact-energiemuntenia@ppcgroup.com, pentru clienții PPC Energie Muntenia, respectiv contact-energie@ppcgroup.com, pentru clienții PPC Energie.
Numărul de telefon al serviciului de relații cu clienții rămâne neschimbat. Astfel, pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie Muntenia sau PPC Energie, clienții pot suna la 021.9977 (număr cu tarif normal, apelabil din România și străinătate) în intervalul
8:00 – 20:00, de luni până vineri.
Le fel ca până acum, plățile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar. Pentru clienții care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare.