Clienții Hidroelectrica care nu numai că n-au primit facturi în ultimele luni, dar le-au și expirat vechile contracte, pot sta liniștiți, acestea se vor prelungi automat pentru încă un an în cazul în care n-au fost notificați cu privire la încetarea sau modificarea clauzelor contractuale cu minimum 30 de zile înainte de expirarea acestora.
“Stimați clienți, Contractul se încheie pe o perioadă inițială de 12 luni calculată de la data intrării acestuia în vigoare. În situația în care, la expirarea duratei de valabilitate a Contractului, Furnizorul nu notifică Clientul cu privire la încetarea sau modificarea clauzelor contractuale cu minimum 30 de zile înainte, Contractul se va prelungi automat pentru perioade succesive de câte 12 luni”.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Hidrelectrica nu precizează expres însă la ce preț se va face prelungirea, însă foarte probabil va fi cel din vechiul contract.
Profit.ro a anunțat că Hidroelectrica a majorat, însă doar marginal, oferta de furnizare energie pentru clienții casnici, de la un preț de furnizare de 0,25 lei/Kwh la unul de 0,28 lei/KWh, fiind de departe cea mai avantajoasă ofertă de pe piață. Comparativ cu facturile din acest an, cele de anul viitor vor fi mai ridicate cu doar 35 de bani la o factură de 100 KWh (cu TVA inclus)
_
Facturile aferente lunilor iulie și august 2022, atât pentru clienții casnici, cât și pentru cei non-casnici, vor fi emise în circa o săptămână, a anunțat pe 21 februarie Hidroelectrica.
Hidroelectrica a reiterat recent că va începe să emite facturi pentru furnizarea de electricitate către clienții casnici, într-un ritm de două facturi lunar.
CITEȘTE ȘI Cât estimează Rompetrol că va plăti ″suprataxă OMV Petrom″ din primul profit consemnat după mulți ani de pierderiANRE a declanșat verificări la Hidroelectrica, după ce compania de stat nu a mai emis facturi de mai bine de 6 luni, iar autoritatea a primit mii de plângeri din partea clienților.
De partea cealaltă, conducerea Hidroelectrica dă vina pe desele modificări legislative din ultimul an și spune că lucrează la modificarea sistemului informatic.
Dacă suma de plată va fi prea mare, oamenii vor putea să achite factura și în rate, dar trebuie să depună o cerere. Aceasta trebuie trimisă la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depusă în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.
Plata va fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale.
În total, Hidroelectrica are aproximativ 500.000 de locuri de consum. Cei mai mulți dintre clienți au migrat la compania de stat anul trecut. Și acum, online sau la ghișeele producătorului, sunt înregistrate aproximativ o mie de cereri noi de transfer, zilnic.
Hidroelectrica a implementat un nou sistem informatic de facturare, iar reprezentantii companiei lucrează inclusiv la o aplicație mobilă, astfel încât clienții să își trimită indexul și să facă plățile mai ușor.