Clienții Hidroelectrica pot din nou să vizioneze din nou pe site-ul companiei facturile, deocamdată doar cele emise în 2022, nu și cele din anul curent.
În urmă cu 3 săptămâni, compania a anunțat că va emite facturile aferente lunii august 2022 începând cu săptămâna 27-31 martie.
Momentan, compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme.
Începând de miercuri, clienții vor putea accesa din nou secțiunea facturi (click aici).
„Stimate client, această rubrica va oferă posibilitatea consultării facturilor pentru consumul de energie electrică emise până la finalul anului 2022. Se are în vedere și afișarea facturilor emise începând cu anul 2023. Îndată ce se vor finaliza modificările necesare, lista facturilor va fi completată”, precizează compania.
Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) a anunțat că a amendat cu 400.000 compania de stat Hidroelectrica din cauză că nu a emis facturi pentru cei 482.638 de clienți finali din portofoliu și pentru că nu a răspuns sau a întârziat în transmiterea răspunsurilor la solicitările adresate de clienți.
CITEȘTE ȘI VIDEO A fost finalizată înlocuirea unor conducte vitale de transport de țiței din importHidroelectrica a avut în această perioadă în care prețurile la energie au explodat cea mai atractivă ofertă. Drept urmare, în pofida plafonării prețurilor impusă de guvern, cota de piață a companiei a crescut de 5,5% în luna ianuarie a anului trecut la 8,04% în decembrie 2022.