Enel a fost catalogat cel mai puternic brand de utilități la nivel global de compania de consultanță Brand Finance

Enel a fost catalogat cel mai puternic brand de utilități la nivel global de compania de consultanță Brand Finance
scris 4 feb 2018

Enel, companie italiană prezentă și pe piața din România, a fost catalogat de Brand Finance Utilities 50 drept cel mai puternic brand de utilități la nivel global al acestui an, cu Brand Strength Index - BSI de 82,8 și un rating al brandului AAA-.

Potrivit realizatorilor clasamentului, “Enel a urmat un proces de repoziționare strategică și de reîmprospătare a identității de brand, repoziționându-se cu succes drept un furnizor de energie orientat către clienți și protejarea mediului, dar și un angajator responsabil”.

Urmărește-ne și pe Google News

Brandul Enel și-a extins prezența globală prin consolidarea procesului de rebranding inițiat în 2016 și prin lansarea a numeroase inițiative ce susțin inovația și sustenabilitatea. Printre exemplele enumerate de autorii clasamentului se numără deschiderea Centrelor de Inovare din San Francisco, Tel Aviv, Moscova sau Madrid, implementarea la scară largă a infrastructurii de încărcare a vehiculelor electrice (VE) în Italia sau inaugurarea în premieră a stației de tratare a apelor reziduale bazată pe nanotehnologie în America Latină. În plus, brandul s-a axat pe strategia de a aduce valoare prin servicii noi, achiziționând companiile Demand Energy și Enernoc, doi furnizori de soluții energetice inteligente din SUA.

Starace, Enel: Mașinile electrice vor face parte din viața noastră mai devreme și în volume mai mari decât ne așteptăm CITEȘTE ȘI Starace, Enel: Mașinile electrice vor face parte din viața noastră mai devreme și în volume mai mari decât ne așteptăm

O altă companie prezentă pe piața autohtonă și care se remarcă în topul Brand Finance Utilities 50 este E.ON. Alături de RWE, compania germană este dat ca exemplu pozitiv în ceea ce privește strategia de exploatare a cererii din ce în ce mai ridicată de energie regnerabilă. E.ON și RWE au ales să-și împartă business-urile și să utilizeze mărci distincte pentru cele două seturi de operațiuni din ultimul an, energie regenerabilă vs energie convențională. RWE și-a separat operațiunile în două segmente: Innogy și RWE. Innogy se ocupă de energia regerabilă, rețele și comerțul cu amănuntul, în timp ce RWE se concentrează pe generarea și comercializarea energiei convenționale. Ca rezultat, brandul RWE nu mai apare în Brand Finance Utilities 50, fiind înlocuit de Innogy care a se situează pe locul al 6-lea în top. și E.ON și-a separat activitatea de energie regenerabilă și cea legată de combustibilii fosili. Acesta din urmă a fost rebrand-uită ca Uniper, care ocupă poziția a 11-a în top. Ca rezultat al împărțirii, brand-ul E.ON (activitățile din domeniul energiei regenerabile), care a rămas la rândul său în top, a coborât de pe poziția a patra pe cea de-a 13-a.

Compania de utilități Enel, cea mai mare din Europa, pariază pe tehnologie, inclusiv în România, și mută sute de angajați și manageri spre Enel X CITEȘTE ȘI Compania de utilități Enel, cea mai mare din Europa, pariază pe tehnologie, inclusiv în România, și mută sute de angajați și manageri spre Enel X

În fiecare an, liderul în evaluare și consultanță strategică Brand Finance, alcătuiește un clasament al celor mai mari branduri din lume. Cele mai valoroase 50 de branduri de utilități din lume sunt incluse în topul Brand Finance Utilities 50.

Valoarea brandului este egală cu valoarea economică netă pe care un proprietar de brand o poate obține prin acordarea dreptului de folosire a brandului. Puterea mărcii este folosită pentru a determina în ce proporție valoarea brandului contribuie la veniturile afacerii.

viewscnt
Afla mai multe despre
enel
brand
top
e.on
rwe