Grupul energetic italian Enel a ajuns la 200.000 de clienți rezidențiali pe piața concurențială de energie electrică, în contextul digitalizării serviciilor, iar numărul clienților rezidențiali care au ales ofertele Enel Energie și Enel Energie Muntenia s-a dublat comparativ cu luna noiembrie a anului trecut, a anunțat compania.
”Prin ofertele personalizate în funcție de nevoile clienților nostri și prin digitalizarea principalelor căi de interacțiune cu aceștia, am adus inovația mai aproape de consumatori, făcându-le viața mai ușoară”, a declarat director general Enel Energie și Enel Energie Muntenia, Michele Grassi.
El caracterizează piața concurențială ca fiind una din ce în ce mai competitivă și mai dinamică, iar digitalizarea a devenit un element-cheie al strategiei Enel, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
De asemenea, Enel a premiat miercuri clientul numărul 200.000 activat pe piața liberă. Acesta locuiește în Furculești, județul Teleorman, și va beneficia de energie electrică gratuită timp de un an.
Enel deține trei din cele opt distribuții regionale de energie electrică din România. Grupul are 2,8 milioane de clienți pe piața românească, în zona Capitalei, Banat și Dobrogea. Enel are peste 3.100 de angajați în România.