DOCUMENT Hidroelectrica, obiective până la 30 iunie: Finalizarea aplicației de mobil pentru casnici și centre de relații cu clienții. Amenzi mari pentru întârzierea facturilor

DOCUMENT Hidroelectrica, obiective până la 30 iunie: Finalizarea aplicației de mobil pentru casnici și centre de relații cu clienții. Amenzi mari pentru întârzierea facturilor
scris 26 feb 2024

Compania de stat Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, totodată cel mai mare furnizor concurențial de pe piața locală de profil, are ca obiective pe segmentul de furnizare, printre altele, până la jumătatea anului, finalizarea aplicației de mobil pentru consumatorii casnici, precum și identificarea de spații pentru centre de relații cu clienții, relevă date analizate de Profit.ro.

Completarea aplicației mobile dedicată utilizatorilor casnici – aceasta va reduce diferența la nivel de adopție tehnologică fața de competitorii principali (Enel, Electrica Furnizare, E.ON, Engie etc), care oferă deja astfel de aplicații″, se menționează într-un document oficial al Hidroelectrica.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Marele premiu la Loto 6/49, câștigat cu doar 24 lei CITEȘTE ȘI FOTO Marele premiu la Loto 6/49, câștigat cu doar 24 lei
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Acolo se mai vorbește despre ″Identificarea și alocarea de spații dotate corespunzător pentru derularea activității de relații cu clienții″. Pentru ambele obiective menționate, termenul de implementare este 30.06.2024.

Un altul este ″Crearea unui portal separat de website-ul Hidroelectrica care va fi dedicat activității de furnizare, cu o imagine proprie″.

Compania mai menționează ca obiectiv ″recrutarea de personal specializat pentru etapa de scalare a portofoliului de furnizare, având în vedere că raportul dintre cele două canale principale generatoare de venituri pentru Hidroelectrica, respectiv vânzare în piața angro vs. vânzare în retail trebuie menținut la un nivel balansat″.

Microsoft le-a propus celor de la Apple să cumpere Bing. De ce a fost refuzată oferta CITEȘTE ȘI Microsoft le-a propus celor de la Apple să cumpere Bing. De ce a fost refuzată oferta

″Diversificarea și integrarea pe verticală a Hidroelectrica prin dezvoltarea activității de furnizare a reprezentat un pas decisiv în consolidarea acesteia pe piața de energie din România, reprezentând nu numai un vehicul alternativ de vânzare care să genereze venituri suplimentare, ci și o formă de gestionare a riscului de reglementare la care a fost expusă compania de-a lungul timpului.

Beneficiile acestei decizii manageriale curajoase au fost multiple: interacțiune directă cu cetățeanul, oferirea unui preț competitiv consumatorilor industriali cu beneficii indirecte în economia românească, consolidarea brandului Hidroelectrica, creșterea nivelului de încredere în companie, realizarea de venituri suplimentare cu impact în indicatorii de profitabilitate″, spune Hidroelectrica.

DOCUMENT Hidroelectrica, obiective până la 30 iunie: Finalizarea aplicației de mobil pentru casnici și centre de relații cu clienții. Amenzi mari pentru întârzierea facturilor
DOCUMENT Hidroelectrica, obiective până la 30 iunie: Finalizarea aplicației de mobil pentru casnici și centre de relații cu clienții. Amenzi mari pentru întârzierea facturilor
DOCUMENT Hidroelectrica, obiective până la 30 iunie: Finalizarea aplicației de mobil pentru casnici și centre de relații cu clienții. Amenzi mari pentru întârzierea facturilor

Meta, care deține Facebook, va înființa o echipă pentru a combate dezinformarea cu ajutorul IA CITEȘTE ȘI Meta, care deține Facebook, va înființa o echipă pentru a combate dezinformarea cu ajutorul IA

La finalul anului trecut, Hidroelectrica pregătea prelungirea pe încă un an a abonamentelor la roboții software Uipath utilizați la automatizarea procedurilor de încheiere de contracte cu clienții cărora le furnizează curent, precum și upgradarea acestora cu noi funcționalități, intenționând să dezvolte un portal de contractare online și pentru clienții noncasnici, cu care în prezent face schimb de documente doar prin e-mail. Upgradarea era prezentată ca necesară și pentru ca persoanele fizice să poată încărca în portalul de contractare existent și noul model de carte de identitate.

În primele 9 luni ale anului 2023, portofoliul de clienți de furnizare al Hidroelectrica s-a dublat, numărul locurilor de consum alimentate ajungând la peste 565.000. Pe de altă parte, valul de clienți noi s-a mai potolit, ritmul de contractare scăzând cu 20%, de la circa 10.000 contracte pe zi la aproximativ 8.000 de contracte pe zi.

CEO OTE - Finalizarea vânzării Telekom Mobile România va opri \ CITEȘTE ȘI CEO OTE - Finalizarea vânzării Telekom Mobile România va opri "orice sângerare" în fluxul de numerar și va genera o reducere fiscală de peste 100 milioane euro

Compania de stat era, la nivelul lunii noiembrie 2023, cel mai mare furnizor de energie din România pe segmentul concurențial, cu cotă de piață de 15,68%, și al doilea per total (după Electrica Furnizare), cu 13,14%, conform celor mai recente date agregate ale Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE).

Pe de altă parte, după cum a relatat Profit.ro, Hidroelectrica se așteaptă la majorarea de 2,6 ori anul acesta, față de 2023, a sumei totale pe care o va plăti sub formă de majorări și penalități, în principal din cauza întârzierii la facturare a clienților de pe segmentul de furnizare.

FOTO Renault a lansat la Geneva modelul Renault 5 E-Tech electric CITEȘTE ȘI FOTO Renault a lansat la Geneva modelul Renault 5 E-Tech electric

În raportul financiar pe primele 9 luni ale anului trecut, Hidroelectrica menționa ca veste bună faptul că începuse să scadă valoarea veniturilor nefacturate și deci neîncasate pe segmentul de furnizare, din cauza întârzierii emiterii facturilor. ″Aceste întârzieri sunt în proces de recuperare, soldul creanțelor nefacturate fiind diminuat cu 659 milioane lei (31%), la 1,446 miliarde lei la 30 septembrie 2023, de la 2,105 miliarde lei la 30 iunie 2023″, se menționa în documentul citat.

Hidroelectrica estimează preliminar un profit net de peste 6 miliarde lei pe anul trecut, cu 35% mai mare decât cel din 2022, de 4,46 miliarde lei - un nou record istoric pentru companie. În schimb, pentru anul în curs, este preconizată o reducere cu aproape 20% a câștigului net, comparativ cu preliminatul pe 2023, la 4,83 miliarde lei.

viewscnt
Afla mai multe despre
hidroelectrica facturi
hidroelectrica aplicație mobil
hidroelectrica relații cu clienții