Companiile E-Distribuție din România, controlate de grupul italian Enel,participă la întâlniri cu autoritățile locale din zonele de responsabilitate, pentru a discuta activitățile de pregătire pentru situațiile de condiții meteo severe și a primi propunerile autorităților în acest sens.
"În cadrul acestor întâlniri, reprezentanții E-Distribuție au prezentat planurile proprii de interventie în situații de criză, dotarea cu mijloace specifice de acțiune în conditii meteo deosebite, precum și o serie de măsuri tehnice specifice, în principal investiții realizate în rețelele de distribuție care au avut de suferit în trecut de pe urma fenomenelor meteo deosebite", spune Enel.
Enel spune că o problemă importantă care a fost dezbatută se referă la îmbunătățirea comunicării atât între instituțiile implicate direct în gestionarea situațiilor precum și cu cetățenii afectați de întreruperea alimentării cu energie electrică.
CITEȘTE ȘI FOTO Mercedes lansează noile S Coupe și S Cabriolet pe piața din România. Sunt disponibile noile motoare V6 și V8, de 367 și 469 CP"Pentru a pregăti mai bine activitățile specifice și modul de colaborare în cazul apariției unor condiții meteo dificile, în vederea restabilirii alimentării cu energie electrică atunci când aceste fenomene meteo se produc, societățile E-Distribuție Banat și E-Distribuție Dobrogea au decis să aibă întâlniri regulate cu autoritățile locale și instituțiile publice. Consolidarea dialogului între autorități și operatorii de distribuție este un element esențial al pregătirilor pentru situații dificile", mai arată grupul energetic.
Până în prezent au avut loc întâlniri la Timișoara – cu prefecții si reprezentanții Inspectoratului pentru Situații de Urgență din județele Timiș, Arad, Caraș Severin și Hunedoara; respectiv la Slobozia – cu prefecții si reprezentanții Inspectoratului pentru Situații de Urgență din județele Ialomița, Constanța, Tulcea și Călărași.
O problemă importantă care a fost dezbatută se referă la îmbunătățirea comunicării atât între instituțiile implicate direct în gestionarea situațiilor precum și cu cetățenii afectați de întreruperea alimentării cu energie electrică.
CITEȘTE ȘI STUDIU Black Friday 2017: 38% dintre români vor cumpăra doar dacă găsesc prețuri cu adevărat mai mici. Este în continuare preferată plata cash la livrare. Ce și de când încep să cumpereÎn acest sens, E-Distribuție a informat despre modul actual de funcționare a Call Centerului național precum și despre măsurile ce au fost luate în vederea creșterii semnificative a numărului de operatori care vor prelua apelurile în situații de criză.
"Acest plan de întâlniri va continua, inclusiv la nivel de județ, urmând să fie discutate aceste aspecte și cu reprezentanții consiliilor județene, primari, reprezentanți locali ai Inspectoratelor pentru Situații de Urgență, pentru identificarea planurilor și acțiunilor optime pentru fiecare regiune", mai arată comunicatul.
Enel este prezent în România prin furnizorii de energie Enel Energie și Enel Energie Muntenia, companiile de distribuție E-Distribuție Muntenia, E-Distribuție Banat și E-Distribuție Dobrogea și producătorul de energie electrică din surse regenerabile Enel Green Power România, subsidiara locală a Enel Green Power. Compania are peste 3.000 de angajați și oferă servicii către 2,8 milioane de clienți din regiunile Muntenia Sud, Banat și Dobrogea, acoperind circa o treime din piața de distribuție locală. La nivel global, Enel a raportat venituri de 36,3 miliarde de euro, în creștere cu 6% față de perioada ianuarie-iunie 2016 și un profit net în urcare cu 1%, până la 1,85 miliarde de euro.