Subsidiarele KMG International (KMGI) au deschis în primele 4 luni ale acestui an 12 noi stații Rompetrol în regiunea Mării Negre, dintre care, în România au fost inaugurate 7 noi stații, la care se adaugă și două noi puncte de comercializare a gazului petroliere lichefiat. KMG precizează că acestea sunt fie stații proprii, fie Partener Rompetrol și Rompetrol Expres, și că, în pofida actualei crize, în următoarele două luni intenționează să mai inaugureze alte 19 unități noi, dintre care 11 în România.
Rompetrol Downstream – divizia de retail în România a reușit să își majoreze rețeaua de distribuție cu 7 noi stații, la care se adaugă și două noi puncte de comercializare a gazului petroliere lichefiat. Rețeaua operată de companie pe plan intern se ridică în prezent la 395 de stații (153 - stații proprii, 242 - Rompetrol Partener și Rompetrol Expres).
Dintre cele 19 stații care urmează să se deschidă în următoarele 2 luni, pe lângă cele 11 din România, una va fi în Bulgaria, 4 în Georgia și 3 în Republica Moldova.
“Rompetrol depune eforturi susținute pentru a satisface întotdeauna nevoile clienților din România și din regiunea Mării Negre, dar si pentru a veni în întampinarea acestora cu noi servicii și produse. În această perioadă dificilă, am reușit să ne protejăm angajații și clienții, dar și să ne continuăm investițiile și implicit, crearea de noi locuri de muncă și noi surse de finanțare a bugetelor locale și centrale.” declară Vlad Rusnac, Chief Marketing & Retail Officer al KMG International.
In acelasi timp, compania și-a extins gama de servicii și produse oferite clienților atât prin deschiderea a 3 noi spălătorii auto în apropierea stațiilor sale din Cluj, Bistrița și Sfântu Gheorghe, implementarea în 25 de stații a serviciului cashback cât și prin încheierea unor parteneriate cu cele mai mari magazine online – eMAG și elefant.ro.
Astfel, împreună cu eMAG au fost instalate 25 de puncte de livrare – Easybox în benzinăriile Rompetrol, iar cu elefant.ro s-au creat 25 puncte de vânzare prin care s-au introdus noi produse în portofoliul stațiilor (cosmetice, parfumuri, cărti și jocuri).
Pentru reducerea și optimizarea timpului petrecut în stații de către clienți, în condiții de siguranță și distanțare socială, compania a lansat un concept unic pe piața de profil - „ZERO CONTACT”, prin care aceștia pot solicita și obține un card de alimentare cu carburanți – Fill & Go (completarea online a cererii, semnarea digitală a contractului), pot alimenta direct la pompă și pot folosi metodele online de plată a facturilor curente.
Cele 4 subsidiare de retail ale Grupului au reușit în primul trimestru al anului o creștere de peste 9% a volumelor comercializate în retail. În România – principala piață de desfacere, Rompetrol Downstream a consemnat o majorare cu 12% a vânzărilor de carburanți pe segmentul de retail.
“Adaptarea rapidă în luna martie la noile măsuri și restricții generate de virusul COVID19, flexibilitatea în diversificarea și extinderea produselor și serviciilor oferite, creativitatea de a dezvolta noi instrumente/măsuri de prevenție pentru aprovizionarea de către clienți cu carburanți și produse ne-au permis o reducere semnificativă a impactului asupra activităților noastre”, susține Vlad Rusnac.