Lanțul olandez de magazine cu discount Action, care vinde produse la preț redus, atât alimentare, cât și nealimentare, a intrat în România, confirmând informațiile anunțate în iulie de Profit.ro.
Lansat în 1993, lanțul a ajuns astăzi la peste 2.500 de magazine în Țările de Jos, Belgia, Franța, Germania, Luxemburg, Austria, Polonia, Portugalia, Cehia, Italia, Spania, Slovacia, relevă datele analizate de Profit.ro.
Compania are venituri anuale de circa 9 miliarde euro și peste 80.000 angajați.
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ BERD devine acționar minoritar la AROBS, în cea mai mare operațiune de majorare de capital social a unei companii de tehnologie listată la BVBPe această nișă mai operează retailerul german TEDi, branduit anterior T€Di pentru a ilustra mai clar conceptul cu care a fost lansat, și anume acela de a oferi la vânzare un număr mare de produse nealimentare la prețul de doar 1 euro, a cărui intrare în România a fost anunțțată în premieră de Profit.ro, și grupul polonez Pepco.