Pandora, cel mai mare producător de bijuterii din lume după cantitatea de produse vândute, a deschis recent primul său magazin emblematic în Copenhaga și a lansat, de asemenea, primele sale diamante cultivate în laborator în Danemarca.
Acum și-a majorat recent estimările privind creșterea organică pentru întregul an, în principal datorită extinderii gamei sale de produse, transmite Euronews.
Compania a raportat rezultatele din al doilea trimestru 2024, înregistrând venituri de 6.771 milioane DKK (907,40 milioane euro) în această perioadă, în creștere de la 5.894 milioane DKK (789,78 milioane euro), arată G4Media.
6% din această creștere a veniturilor a fost determinată de extinderea rețelei. Acest lucru, împreună cu o gamă mai largă de produse, a condus, de asemenea, la creșterea traficului în magazine, care, la rândul său, a contribuit la creșterea veniturilor.
Profitul operațional a crescut la 1.338 milioane DKK (179,30 milioane EUR) pentru al doilea trimestru 2024, față de 1.188 milioane DKK (159,19 milioane EUR) în al doilea trimestru 2023.
Pentru prima jumătate a anului, veniturile au fost de 13.605 milioane DKK (1.823,11 milioane EUR), în creștere de la 11.745 milioane DKK (1.573,85 milioane EUR) în perioada corespunzătoare a anului trecut.
CITEȘTE ȘI Piața imobiliară din București - în creșterePandora se așteaptă acum la o creștere organică anuală între 9% și 12% pentru 2024, comparativ cu previziunile sale anterioare din mai, de 8% până la 10%. Marja operațională este estimată la aproximativ 25%.
De asemenea, compania s-a extins recent în noi sfere de design, în cadrul strategiei sale Phoenix, care combină marca, designul, personalizarea și piețele de bază. De asemenea, a lansat la nivel mondial colecția Pandora Essence, care este inspirată de formele curgătoare ale naturii.
Alexander Lacik, președinte și director executiv (CEO) al Pandora, a declarat în raportul de câștiguri al companiei pentru T2 2024: „Strategia noastră continuă să ducă Pandora pe noi culmi, în ciuda faptului că cheltuielile generale ale consumatorilor sunt oarecum lente”.
CITEȘTE ȘI FOTO O nouă șosea de centură deschisă în România„Am început cu succes călătoria de a face Pandora cunoscută ca un brand complet de bijuterii, iar rezultatele noastre arată că consumatorilor le place ceea ce văd. Datorită performanței noastre puternice, creștem din nou estimările privind veniturile pentru 2024 și privim cu optimism a doua jumătate a anului.”
Pandora și-a lansat recent propriile diamante cultivate în laborator în Danemarca, după ce le-a lansat anterior în Australia, Regatul Unit și America. Se așteaptă ca această inițiativă să facă bijuteriile cu diamante mai accesibile pentru o gamă mai largă de persoane, precum și să reducă barierele de preț care vin cu diamantele reale.
CITEȘTE ȘI IEA înrăutățește estimarea privind creșterea cererii globale de petrol în 2025Danemarca este în prezent prima țară care vinde diamantele Pandora cultivate în laborator. Compania utilizează 100% energie verde pentru fabricarea diamantelor, folosind în același timp aur și argint reciclat pentru brățări și monturi.
Diamantele cultivate în laborator au crescut recent în popularitate datorită accesibilității lor, precum și preocupărilor legate de drepturile omului care au apărut în unele dintre cele mai mari țări producătoare de diamante, cum ar fi Republica Democratică Congo (RDC). Amprenta de carbon a producerii diamantelor reale a fost, de asemenea, un factor semnificativ care a contribuit la creșterea cererii de diamante de laborator.
Lacik a declarat într-un comunicat de presă: „Diamantele noastre crescute în laborator reprezintă viitorul luxului. Acestea combină frumusețea și responsabilitatea, iar noi suntem incredibil de încântați să le aducem în Danemarca. În calitate de companie daneză, este deosebit de semnificativ pentru noi să introducem această inovație pe piața noastră de origine.”
CITEȘTE ȘI Explozia de proiecte de centrale fotovoltaice și eoliene aduce profit substanțial pentru producătorul de cabluri electrice Iproeb. Acțiunile sar la bursăPandora a deschis primul său magazin emblematic în Copenhaga în luna iunie a acestui an, care este cel mai mare magazin Pandora de până acum, întins pe 500 de metri pătrați și două etaje.