Carrefour deschide primul hipermarket din Târgoviște și aduce opțiuni multiple de cumpărare, online și offline

Carrefour deschide primul hipermarket din Târgoviște și aduce opțiuni multiple de cumpărare, online și offline
scris 20 aug 2020

Din 20 august, târgoviștenii își pot face cumpărăturile zilnice în singurul hipermarket din oraș, deschis de Carrefour. 70.000 de produse sunt la îndemâna lor în magazinul fizic, prin aplicația Carrefour sau livrate direct la ei acasă. Aflat în incinta Dâmbovița Mall, primul centru comercial din județul Dâmbovița, Carrefour Târgoviște devine cel de-al 39-lea hipermarket din rețeaua națională. 

Carrefour Târgoviște vine cu un spațiu destinat unei experiențe personalizate de cumpărături, în deplină siguranță, în care găsești bunătăți românești provenite de la producători naționali și regionali în care ne-am pus încrederea, precum Lădița cu legume sezoniere de la fermierii din Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, vinurile din programul național “Deschidem Vinul Românesc”, o gamă extinsă marca proprie Carrefour, peste 1.000 de produse Bio sau produse pentru casă și familie. Toate sunt disponibile atât în magazinul fizic, dar și prin aplicația Carrefour, carrefour.ro și BRINGO, un univers de optiuni care îți permit să alegi cum preferi să-ți primești cumpărăturile, direct la tine acasă sau gata pregătite în magazin, cu opțiunea Click & Collect.

Urmărește-ne și pe Google News

În noul hipermarket din Dâmbovița Mall, situat pe Bulevardul Regele Ferdinand nr. 6, vei descoperi și o selecție bogată de savori locale: sortimente de lactate obținute după rețete specifice de la “Nucet”, produse create de „La Bunicul Matei”, preparate din carne de o calitate superioară de la „Grandi Gusti”, legume de la “Ferma Ionescu”, producător cu o vechime de peste 30 de ani, produse de panificație și cofetărie sau vinuri regionale, naționale și internaționale, atent selectate. Pe lângă aceste produse alimentare, te așteaptă și sute de articole de grădinărit, ustensile, electrocasnice sau noile colecții TEX.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

„Carrefour pune primul hipermarket pe harta orașului Târgoviște și aduce o experiență completă de cumpărături, interconectată prin serviciile offline și online, totul în deplină siguranță. Oricum ar alege să cumpere, direct din magazin sau comandând pe site-ul Carrefour sau prin aplicația BRINGO, consumatorii vor găsi produse de calitate la prețuri accesibile și numeroase oferte.” a declarat Laurențiu Bîlteanu, Director hipermarket Carrefour Târgoviște.

Carrefour deschide primul hipermarket din Târgoviște și aduce opțiuni multiple de cumpărare, online și offline

La Carrefour Târgoviște, întotdeauna vei găsi ceva pe gustul tău, bine gătit și atent ambalat, în zona Gastro, unde mâncarea proaspătă este preparată zilnic de bucătarii noștri pricepuți. Iar specialiștii de la raioanele de legume-fructe, pește și măcelărie și brutărie-cofetărie sunt tot timpul atenți să-ți ofere sugestii și informații pentru ca tu să alegi cele mai potrivite produse pentru tine și familia ta. În același timp, aici ai la dispoziție servicii complementare, precum comenzi de torturi, curățarea gratuită a peștelui achiziționat și zone de relaxare și spații educative pentru familie.

Deschidem Vinul Românesc, un program național creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării, ajunge și la Târgoviște. Atent alese de specialiștii noștri, aceste vinuri spun povestea cramelor locale și a calității vinului românesc.

Descoperă zona de WineSquare care te va cuceri cu atmosfera plăcută și relaxată, designul modern, și, în special, cu selecțiile de vinuri regionale, etichetele exclusive Carrefour și vinuri premium. Dintre vinurile regionale, în noul Carrefour Târgoviște, vei găsi o selecție de sortimente din Muntenia, de la Gramofon Wine, Domeniul Muntean, Licorna Winehouse, Domeniile Blaga și Pietroasa Veche. Acestea sunt doar câteva dintre cramele din zonă, alături de care ducem mai departe bunul nume al vinului românesc și care prin activitatea lor, susțin comunitățile din proximitate.

Special pentru copii, Carrefour a creat Roli-Poli, prima stație de colectare selectivă destinată celor mici, în interiorul magazinului. Aceasta zonă respectă toate măsurile de siguranță și a fost dezvoltată ca un spațiu de învățare a unor comportamente responsabile cu privire la protecția naturii și a sănătății.

Ducând mai departe grija pentru mediu și comunitate, Carrefour implementează și în Târgoviște programul de colectare a uleiului uzat, oferind un 1 litru de ulei proaspăt, marcă proprie, la schimb pentru fiecare 3 litri de ulei folosit, și 2 litri de ulei proaspăt pentru fiecare 5 litri de ulei folosit. Aceasta este o inițiativă ce se regăsește în toate hipermarketurile Carrefour și se derulează cu sprijinul organizației Respiră Verde, care va colecta și procesa uleiul folosit pentru a-l transforma în biocombustibil și alte derivate. Uleiul poate fi colectat și prin aplicația Bringo, anunțând livratorii direct din aplicație intenția de a preda uleiul folosit, la schimb, cu ulei proaspăt.

Carrefour oferă, astfel, în Târgoviște, un univers de opțiuni de shopping ce poate fi accesat prin:
Hipermarket în Dâmbovița Mall - Bd. Regele Ferdinand nr. 6, deschis de luni până duminică 07:00 - 22:00; 70.000 de produse la prețuri accesibile; o suprafață de vânzare de 7.340 de metri pătrați; 1250 de locuri de parcare gratuite; 230 de angajați; 32 case de marcat, dintre care 12 case rapide Self Service; Click & Collect; WI-FI gratuit; 0374719900;
Supermarketurile din Str Gării, nr. 6 și din Str Tricolorului, nr. 2
Magazinul Supeco din Str. Arsenalului, Nr 14
Aplicația Carrefour
www.carrefour.ro
BRINGO

 

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele peste 360 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienții își pot achiziționa produse alimentare, în București, Ploiești și Ilfov, și produse alimentare neperisabile și nealimentare în întreaga țară, din secțiunea „Supermarket Online”. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din 35 de orașe posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. Clienții pot opta pentru livrarea cumpărăturilor acasă sau ridicarea lor din punctele Click & Collect din hipermarketurile Carrefour.

Pentru o sesiune de cumpărături rapidă și în siguranță, Carrefour continuă extinderea serviciului integrat „Casa ta - Self Service”, casa de marcat unde clienții au posibilitatea să scaneze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate. Iar prin aplicația Carrefour,  disponibilă gratuit în App Store și Google Play, clienții pot verifica prețurile din magazin, cu opțiunea Scan&Pay scanează produsele la raft, le pun în coș apoi plătesc rapid la casa de marcat în baza unui cod QR, fără a mai pune produsele pe bandă.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată de un retailer. Creat în 2019, Deschidem Vinul Românesc este un program pe termen lung, de susținere a producătorilor locali de vinuri prin care Carrefour își propune să așeze vinul românesc pe harta internațională a vinurilor și să-l transforme într-un brand de țară. Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creștem România BIO, un program național pentru susținerea conversiei fermierilor români la agricultura BIO și promovarea produselor BIO românești. Iar în 2020, Carrefour a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio” prin care promovează produsele crescute de fermierii din program. Aceste inițiative aduc mai aproape de consumatori producătorii români și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preț pe plastic”, un program de economie circulară, adresat limitării cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. În cadrul programului, inițiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 orașe: București (Băneasa și ParkLake), Constanța, Buzău, Cluj, Oradea și Timișoara. În fiecare oraș, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor și legumelor provenite de la producători locali. Inițiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe și legume de sezon.

 

Prime Kapital este un dezvoltator, investitor și operator imobiliar, activ în Europa Centrală și de Est. Fondatorii afacerii activează în piața imobiliară din România și din regiune de mai bine de un deceniu și au o reputație neegalată cu privire la calitatea și sustenabilitatea pe termen lung a dezvoltărilor realizate. Prime Kapital are o prezență amplă pe piața din România și este integrat pe verticală, având o echipă de peste 200 de specialiști în domeniul imobiliar, ce îmbină competențe multidisciplinare și acoperă întregul lanț valoric, specific dezvoltărilor imobiliare, de la achiziția, designul și construcția proiectelor, la închirierea, vânzarea și administrarea proprietăților. 

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
dambovita mall