Retailerul francez Carrefour intră pe o nouă nișă de piață, deschizând un magazin specific doar de parfumuri, produse de make-up, cosmetice, produse de îngrijire a părului, produse pentru bebeluși și de îngrijire a casei, produse BIO.
Sub brandul Bonteria Very & So, primul magazin Carrefour de acest tip are circa 7.300 de produse, o suprafață de vânzare de 218 metri pătrați și 7 angajați.
În România, rețeaua Carrefour are aproape 370 de magazine.
Vânzările Carrefour în România au crescut cu aproape 10% în primul trimestru, cel mai rapid avans în rândul piețelor europene, impulsionate de cererea ridicată de produse alimentare pe fondul epidemiei de coronavirus, în condițiile în care mulți români și-au făcut provizii înainte de introducerea restricțiilor de deplasare.
CITEȘTE ȘI FOTO CERT-RO avertizează asupra unei campanii de phishing care are ca țintă utilizatorii Facebook Retailerul francez a raportat vânzări de 561 milioane de euro (TVA inclus) în primele trei luni, în urcare cu 9,7% în termeni comparabili față de perioada similară din 2019. Incluzând impactul variației prețurilor la carburanți și efectele de calendar, vânzările au avansat cu 13,3% la un curs de schimb constant.
România a avut cel mai rapid ritm de creștere în rândul piețelor europene unde activează grupul, fiind urmată de Polonia (+8,8%), Spania (+6.6%) și Belgia (+4,3%). În Franța, unde Carrefour are și cea mai extinsă prezență, vânzările au urcat cu 4,3%.