Compania aeriană maghiară low-cost Wizz Air Wizz Air lansează o nouă soluție vocală ca asistent virtual pentru clienți, denumită Amelia, prin care, în cazul unei perturbări a zborului, pasagerii vor primi un apel telefonic automat cu informații în timp real.
VEZI AICI ȘI FOTO Wizz Air lansează o schemă specială de culori
Noul serviciu este prezentat că va contribui la atenuarea impactului oricăror perturbări, inclusiv al seriei de probleme recente din Europa care sunt în afara controlului oricărei companii aeriene, cum ar fi vremea nefavorabilă și insuficiența controlorilor de trafic aerian.
Amelia va efectua un apel suplimentar la 30 de minute după contactul inițial. În timpul acestui apel, pasagerii pot confirma dacă problemele lor au fost rezolvate.
Wizz Air a lansat recent "o campanie educativă" cu privire la călătoria cu avionul, cu scopul de a oferi pasagerilor toate informațiile necesare unei călătorii și pentru a reduce efectele oricăror posibile întârzieri sau anulări asupra planurilor de călătorie ale acestora.
Este arătat că, recent, industria aviatică europeană a avut de suferit, printre altele, ca urmare a unui spațiu aerian supraaglomerat și a dificultăților în ceea ce privește gestionarea sloturilor aeroportuare. În afara controlului companiilor aeriene, aceste evenimente au afectat operațiunile aeriene din întreaga Europă, inclusiv pe cele ale Wizz Air.
Înaintea călătoriei în străinătate
În primul rând, verifică din nou validitatea pașaportului sau a documentului tău de identitate. Asigură-te că numele tău corespunde exact cu biletul. Și, bineînțeles, nu uita de vizele de călătorie, dacă este cazul. Nu-ți uita medicamentele esențiale – transportă-le în bagajul de mână pentru a fi ușor accesibile. Ia în considerare asigurarea de călătorie pentru a acoperi situațiile neprevăzute – o investiție mică pentru a pleca la drum liniștit(ă).
CITEȘTE ȘI VIDEO Imagini din dronă cu defrișările de pe Valea Oltului, care au blocat traficulCălătoria cu bebeluși și copii
Până la vârsta de 2 ani, părinții nu trebuie să achiziționeze un bilet separat pentru bebelușii lor, dar rețineți că o persoană poate însoți un singur bebeluș. La achiziționarea unui bilet Wizz Air, se percepe o sumă fixă de 32 de euro pentru un singur segment de călătorie cu bebelușul. Puteți lua la bord un scaun auto pentru bebeluși orientat spre spate, echipat cu centură de siguranță interioară, dacă achiziționați un loc suplimentar pe zbor.
După împlinirea vârstei de 2 ani, copilul va avea nevoie de propriul său loc. Copiii trebuie să aibă peste 2 ani și sub 14 ani atât la data zborului de plecare, cât și la data celui de întoarcere. Rețineți că locul unui copil trebuie să fie rezervat în cadrul aceleiași rezervări a adultului însoțitor.
Cum rezervi
Rezervă întotdeauna direct prin intermediul site-ului oficial Wizz Air sau al aplicației pentru mobil. Acest lucru nu este doar mai convenabil, ci adesea și mai ieftin decât utilizarea platformelor terțe. În plus, vei fi la curent cu cele mai recente informații privind starea zborurilor și posibilele actualizări, dacă introduci numărul de telefon mobil și adresa de e-mail corecte. Informațiile de contact pe care le-ai furnizat la efectuarea rezervării vor fi utilizate în cazul unor eventuale modificări ale zborului. Dacă rezervarea a fost făcută prin intermediul unei agenții de turism online sau prin intermediul unui website terț, rămâi în contact cu agenția respectivă atunci când sunt necesare actualizări cu privire la un eventual zbor întârziat sau anulat.
CITEȘTE ȘI Tesla urcă puternic în RomâniaIa în considerare rezervarea în avans. Planificarea în avans îți permite să beneficiezi de cele mai bune prețuri la bilete. Așadar, nu aștepta până în ultimul minut – rezervă din timp pentru a economisi mai mult la călătoria ta. Pentru cei care doresc să facă economii suplimentare, ia în considerare să te alături WIZZ Discount Club. Fiind membru al opțiunii standard sau a celei de grup, poți beneficia de reduceri și avantaje exclusive, făcând experiența de călătorie și mai accesibilă. În plus, WIZZ MultiPass este o opțiune excelentă pentru pasagerii care zboară regulat. MultiPass-ul de la Wizz Air le permite abonaților să călătorească o dată pe lună pe zborurile Wizz Air eligibile, plătind o taxă lunară fixă care nu depinde de sezonalitate sau dacă este vorba de o rezervare de ultim moment. Iar funcționalitatea esențială pentru cei cu planuri flexibile este programul Flexible Travel Partner. Acest serviciu îți permite să îți rezervi locul fără a adăuga toate numele pasagerilor în avans. Ai flexibilitatea de a-ți decide partenerii de călătorie cu până la 3 ore înainte de plecare.
Bagajul
Atunci când zboară cu Wizz Air, fiecare călător are dreptul la un bagaj de mână gratuit, care să măsoare maximum 40 x 30 x 20 centimetri și care să cântărească până la 10 kilograme, ce poate fi depozitat sub scaunul din față. În plus, cei care optează pentru WIZZ Priority pot aduce la bord un troller suplimentar, cu dimensiuni maxime de 55 x 40 x 23 centimetri, asigurându-se că ambele bagaje pot fi aduse în zona cabinei. Pasagerii fără WIZZ Priority pot aduce în continuare un bagaj de mână gratuit, însă depășirea dimensiunilor specificate poate atrage după sine o taxă de supradimensionare percepută la aeroport; asigură-te că verifici dimensiunile în prealabil pentru o îmbarcare simplă și fără probleme atât pentru ceilalți pasageri, cât și pentru agenții de la poartă. Articolele duty-free achiziționate după controlul de securitate sunt permise la bord.
CITEȘTE ȘI FOTO Ți-a fost anulată cursa TAROM? Ce trebuie să faci pentru a primi banii înapoi. Adresa de e-mail specialăPentru bagajele de cală, pasagerii au opțiunea de a achiziționa până la șase piese de bagaj online, prin intermediul call center-ului sau la aeroport. Bagajul tău de cală nu poate depăși 149 de centimetri în lățime, 119 în înălțime și 171 în lungime. Bagajele înregistrate pot fi de 10, 20, 26 sau 32 de kilograme.