Wizz Air, anchetată

Wizz Air, anchetată
scris 9 feb 2023

Autoritatea pentru Concurență Economică (GVH) din Ungaria a lansat o investigație împotriva companiei aeriene maghiare Wizz Air, deoarece se crede că induce în eroare consumatorii cu privire la serviciile sale premium în timpul achiziției online a biletelor, anunță 24.hu.

VEZI AICI ȘI VIDEO&FOTO Wizz Air reprogramează curse. Un român și-a rupt pașaportul chiar sub ochii angajaților

Potrivit informațiilor, este probabil ca Wizz Air să ascundă sau să dezvăluie cu întârziere informații legate de prețul biletelor, arată G4Media.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO Ce se mai întâmplă pe șantierul de la Pasajul Suprateran A2 – Pallady. Pe aici vom intra în București când venim de la mare. Primăria S3 anunță când va fi gata CITEȘTE ȘI VIDEO Ce se mai întâmplă pe șantierul de la Pasajul Suprateran A2 – Pallady. Pe aici vom intra în București când venim de la mare. Primăria S3 anunță când va fi gata

Declanșarea procedurii de supraveghere a concurenței nu înseamnă că societatea a săvârșit încălcarea. Procedura are ca scop clarificarea faptelor și, prin aceasta, dovedirea presupusei încălcări, anunță GVH.

În toamna anului trecut, GVH a avertizat companiile aeriene disponibile în Ungaria să-și schimbe metodele de denaturare a deciziilor consumatorilor în timpul vânzărilor de bilete și practicilor publicitare.

În octombrie, autoritatea a indicat că în cazul în care nu vor fi detectate progrese pe piață, aceasta poate examina aplicarea regulilor de concurență loială în cadrul procedurilor de supraveghere a concurenței.

VIDEO STB nu mai retrage din circulație tramvaiele Tatra, vechi de aproape 50 ani, ci le modernizează CITEȘTE ȘI VIDEO STB nu mai retrage din circulație tramvaiele Tatra, vechi de aproape 50 ani, ci le modernizează

S-a raportat că practici similare devin din ce în ce mai răspândite: Comisia Europeană a publicat rezultatele unei investigații rapide care acoperă 25 de țări, la începutul săptămânii trecute. Pe baza rezultatelor, un număr semnificativ de companii folosesc metode neloiale pentru a distorsiona deciziile consumatorilor față de opțiuni care le servesc propriilor interese.

viewscnt
Afla mai multe despre
wizz air
bacău