Autoritatea pentru Concurență Economică (GVH) din Ungaria a lansat o investigație împotriva companiei aeriene maghiare Wizz Air, deoarece se crede că induce în eroare consumatorii cu privire la serviciile sale premium în timpul achiziției online a biletelor, anunță 24.hu.
VEZI AICI ȘI VIDEO&FOTO Wizz Air reprogramează curse. Un român și-a rupt pașaportul chiar sub ochii angajaților
Potrivit informațiilor, este probabil ca Wizz Air să ascundă sau să dezvăluie cu întârziere informații legate de prețul biletelor, arată G4Media.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Declanșarea procedurii de supraveghere a concurenței nu înseamnă că societatea a săvârșit încălcarea. Procedura are ca scop clarificarea faptelor și, prin aceasta, dovedirea presupusei încălcări, anunță GVH.
În toamna anului trecut, GVH a avertizat companiile aeriene disponibile în Ungaria să-și schimbe metodele de denaturare a deciziilor consumatorilor în timpul vânzărilor de bilete și practicilor publicitare.
În octombrie, autoritatea a indicat că în cazul în care nu vor fi detectate progrese pe piață, aceasta poate examina aplicarea regulilor de concurență loială în cadrul procedurilor de supraveghere a concurenței.
CITEȘTE ȘI VIDEO STB nu mai retrage din circulație tramvaiele Tatra, vechi de aproape 50 ani, ci le modernizeazăS-a raportat că practici similare devin din ce în ce mai răspândite: Comisia Europeană a publicat rezultatele unei investigații rapide care acoperă 25 de țări, la începutul săptămânii trecute. Pe baza rezultatelor, un număr semnificativ de companii folosesc metode neloiale pentru a distorsiona deciziile consumatorilor față de opțiuni care le servesc propriilor interese.