VW și-a transformat uzina din Hanovra pentru a asambla al treilea model electric, microbuzul ID. BUZZ

VW și-a transformat uzina din Hanovra pentru a asambla al treilea model electric, microbuzul ID. BUZZ
scris 28 aug 2020

Volkswagen Group pregătește o nouă uzină din Germania pentru producția de automobile electrice. Este vorba despre fabrica din Hanovra, în care astăzi se produce Transporter și unde se va asambla ID Buzz, viitorul microbuz electric al mărcii.

Volkswagen este lider pe piața de vehicule comerciale ușoare din Europa, însă nu și-a lansat încă propriul model electric, așa cum au făcut-o competitorii săi. Dar asta se întâmplă pentru că porducătorul german vrea să lanseze vehicule electrice doar în familia ID. Dup ID.3, modelul compact, și ID.4, SUV-ul de clasă medie care se pregătește de lansare, urmează microbuzul care va prelua liniile conceptului ID.Buzz. Nu se știe încă dacă și acesta va avea o denumire alfanumerică sau va păstra numele conceptului, însă se știe deja unde va fi fabricat.

Urmărește-ne și pe Google News

Volkswagen a anunțat că pauza de vară obișnuită pentru fabricile de autovehicule a fost folosită pentru transformarea uzinei din Hanovra, specializată în vehicule comerciale. Schimbările din uzină au avut o singură temă: pregătirea producției pentru noua generație a modelului Transporter Multivan și a primului microbuz electric din istoria mărcii, ID.BUZZ. Compania anunță că lansarea celor două va avea loc în 2021, pentru primul, și 2022, pentru al doilea.

„Cu măsurile curente, implementăm strategia de automatizare și digitalizare a producției. Remodelăm complet facilitățile de producție din Hanovra, astfel că, în viitor, pe lângă modelul T6.1, vom fi capabili să construim două noi vehicule, aici, în uzină: anul viitor noul Multivan, cu motoare cu combustie internă și hibrid, și în cele din urmă, noul nostru ID. BUZZ.”, a declarat Josef Baumert, director de producție și logistică al Volkswagen Vehicule Comerciale.

Procedurile au presupus demontarea liniilor de producție șși instalarea de sisteme noi, automatizate. În plus, circa 2.000 de angajați sunt implicați în această perioadă în reglarea și setarea noilor mașini, pentru noile modele și pentru integrarea lor în lanțul de producție.

ANALIZĂ România are cea mai mare pondere a angajaților din producția de automobile, în economie, dar și cel mai mic număr de mașini noi cumpărate, din UE CITEȘTE ȘI ANALIZĂ România are cea mai mare pondere a angajaților din producția de automobile, în economie, dar și cel mai mic număr de mașini noi cumpărate, din UE

Odată cu această remodelare a uzinei, a fost demontată linia care producea pickup-ul Amarok. Pe linile destinate acestuia au fost aduse noile mașini destinate lui ID. BUZZ.

A doua generație Amarok va fi produsă de Ford, în cadrul parteneriatului încheiat de cele două companii, în urma căruia Ford va primi platforma electrică MEB, pentru a-și dezvolta propriul model electric.

De asemenea, la Hanovra a fost instalată o nouă vopsitorie care permite vopsirea în două culori, pentru Multivan și ID. BUZZ.

Reprezentanții companiei spun că prin înlocuirea preselor de metal se va obține o reducere a emisiilor de CO2 cu 4.200 de tone pe an.

Volkswagen ID. BUZZ va fi, practic, succesorul lui Caddy în familia ID, electrică, așa cum ID.3 este succesorul electric al lui Golf. Lungimea lui va fi până în 5 metri, similar cu Caddy, și va avea atât versiune de pasageri, cât și de marfă.

viewscnt
Afla mai multe despre
volkswagen id
id. buzz
vw electric
lcv electric
hanovra