Brandul german Volkswagen rămâne în continuare liderul pieței auto din România, cu 82.628 de unități înmatriculate după primele șapte luni, cu 67,8% mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut, peste 93% fiind mașini uzate, în timp ce Dacia conduce detașat pe segmentul automobilelor noi, potrivit datelor publicate joi de către Direcția Regim Permise Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).
După Volkswagen, cele mai multe înmatriculări le-au înregistrat Opel (40.005 unități, plus 40% față de ianuarie-iulie 2016), Ford (34.392 unități, +58,7%), BMW (27.295 unități, +94,9%) și Audi (26.698 de unități, +97,9%), scrie News.ro.
În schimb, Dacia conduce autoritar segmentul mașinilor noi, cu 14.531 de unități după primele șapte luni, în creștere cu 9,6% față de aceeași perioadă a anului trecut.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Brandul românesc este urmat de Volkswagen (5.693 unități, +53%), Ford (4.860 unități, +46,8%), Skoda (4.857 unități, +13,9%) și Renault (3.994 unități, +11,7%).
La capitolul mărci rare, în primele șapte luni ale acestui an, românii au cumpărat patru mașini Aston Martin (+300% față de ianuarie-iulie 2016), șase Lamborghini (+20%), 10 Rolls Royce (+42,9%), 15 Ferrari (+50%), 31 Bentley (+343%) și 61 Maserati (+239%).
Înmatriculările de autoturisme în România au crescut în primele șapte luni ale acestui an cu 69,2% față de aceeași perioadă din 2016, până la 350.780 de unități, 83,9% fiind uzate.