Volkswagen lansează noul brand IQ.DRIVE, o marcă ce va include toate tehnologiile de asistență

Volkswagen lansează noul brand IQ.DRIVE, o marcă ce va include toate tehnologiile de asistență
scris 19 dec 2018

Volkswagen lansează noul brand IQ.DRIVE, ce va prelua sub umbrela sa toate serviciile de asistență inteligentă de la bordul mașinilor. Marca germană se pregătește să lanseze noul brand mai întâi în Germania, înainte de Crăciun, anul viitor fiind pregătit pentru restul țărilor europene.

Volkswagen a anunțat că va lansa o campanie amplă de marketing, pe TV, outdoor și online, pentru a-și face cunoscut noul nume al serviciilor inteligente de asistență de la bordul vehiculelor mărcii. Brandul se va numi IQ.Drive și va include toate tehnologiile și sistemele care oferă suport șoferului la rulare, la parcare, pentru siguranță, inclusiv cele care vor oferi posibilitatea de conducere autonomă până la nivelul 5, în viitor.

Urmărește-ne și pe Google News

Jurgen Stackmann, șeful pentru vânzări și marketing: „Modelele noastre au deja asistenți electronici pentru un confort mai mare și pentru siguranță la bord. Cu IQ.DRIVE noi însoțim clienții pe calea spre conducere autonomă. În viitor, timpul mobilității într-un Volkswagen va fi un timp de calitate.”

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Constructori din Austria, Turcia, Spania și China vor autostrada Ploiești-Brașov. Numele companiilor, pe care Guvernul nu le divulgă. Taxă de autostradă. \ CITEȘTE ȘI Constructori din Austria, Turcia, Spania și China vor autostrada Ploiești-Brașov. Numele companiilor, pe care Guvernul nu le divulgă. Taxă de autostradă. "Una dintre provocările inginerești cele mai complexe"

Potrivit Volkswagen, în viitor, mașinile mărcii vor fi capabile să caute locuri de parcare sau să călătorească pe autostradă fără intervenția șoferului. „Cu alte cuvinte, vehiculele vor accelera, frâna și schimba direcția independent, reacționând inteligent”, se arată în documentul de prezentare.

Campania internațională de lansare a IQ.DRIVE a fost dezvoltată de agenția Grabarz & Partner. Primul spot TV care va sta în centrul campaniei va fi difuzat pe 20 decembrie, în Germania și va avea în rolurile principale un băiat și conceptul electric ID.VIZZION.

viewscnt
Afla mai multe despre
vw
volkswagen
iq.drive
asistenta siguranta