Mărcile care fac parte din VW Group au cumulat în luna ianuarie un volum total de aproape 900.000 de unități vândute, cea mai bună lună ianuarie din istria grupului.
Volkswagen Group a anunțat că vânzările totale ale mărcilor din grup s-au ridicat la 898.700 unități, o performanță pentru compania germană, cu o creștere de 10,1%, după ce marca principală a grupului, VW, anunțase, de asemenea, o creștere de 7 procente. Fred Kappler, șeful vânzărilor VW AG, a declarat că „acesta este cel mai bun început de an din istoria Volkswagen Group”.
În Europa, grupul a vândut 332.600 autovehicule, cu 5,5% mai multe față de ianuarie 2016, din care 278.300 vehicule au fost vândute în Europa de Vest (+4,9%). Germania, piața de origine a grupului, a contribuit cu 97.900 unități, cu 7,4% mai multe decât anul trecut, în prima lună, marcând astfel revenirea completă din perioada mai puțin fastă din 2017. Potrivit companiei VAG, de la începutul lunii august 2017, când a fost demarat programul de subvenționare a schimbării mașinilor poluante cu cele noi, în Germania au fost vândute peste 150.000 de mașini ale grupului.
America de Nord a înregistrat 67.900 vehicule vândute, cu 2% mai multe, în timp ce America de Sud a avut o creștere de 21,2%, din care Brazilia a înregistrat 28.100 vehicule vândute, cu 45,5% mai multe.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Afacerile Dacia și ale familiei Logan la nivel global în 2017: 1.3 milioane de mașini, circa 35% din vânzările RenaultRegiunea Asia - Pacific a generat vânzări în volum total de 421.500 autovehicule, cu 14,5% mai multe, China fiind, evident, principala piață, cu 398.600 vehicule, +15,9%.
Defalcat pe mărci, Audi, Skoda și SEAT au performat toate trei, cu creșteri de peste 20 de procente fiecare, în timp ce mărcile de camioane, Scania și MAN, au avut creșteri de circa 30 de procente fiecare. VW a avut o creștere de 7 procente, Porsche de 12%, iar VW Comerciale a fost singurul brand cu scădere, respectiv -1,4%.