Volkswagen anunță o ofensivă pe piața mașinilor electrice: vrea să producă în 16 fabrici din lume, în maxim 4 ani, și să ajungă la 3 milioane de vehicule anual

Volkswagen anunță o ofensivă pe piața mașinilor electrice: vrea să producă în 16 fabrici din lume, în maxim 4 ani, și să ajungă la 3 milioane de vehicule anual
scris 13 mar 2018

După un răgaz suficient de mare, de câțiva ani, în care Tesla a fost lăsată să producă în liniște automobile electrice, Volkswagen anunță marea ofensivă, începând de anul viitor. Constructorul german a spus că va demara producția de vehicule electrice în 16 fabrici, la nivel global, în următorii 4 ani, pentru toate cele 12 mărci.

Volkswagen Group pregătește o ofensivă fără precendent, cu un vehicul lansat în fiecare lună, în medie, cu 80 de modele noi, în următorii 7 ani, cu versiuni electrice pentru fiecare din cele 300 de modele diferite din gama tuturor mărcilor, în următorii 12 ani. Compania a semnat contracte pentru baterii și componente în valoare de 20 de miliarde euro, numai pentru piețele din Europa și China, fiind pe listă contracte și pentru America de Nord. Până în 2025, cele 12 mărci ale grupului vor produce 3 milioane de automobile electrice pe an. În prezent, au demarat producția de mașini electrice 3 uzine, în următorii doi ani alte nouă vor porni, pentru ca până în 2022 nu mai puțin de 16 fabrici vor scoate de pe linii mașini cu motoare electrice.

Urmărește-ne și pe Google News

Primele modele din noile familii de vehicule electrice construite pe platforme noi, dedicate acestor tipuri de vehicule vor ieși pe piață chiar de la sfâșitul acestui an, cu Audi e-tron, apoi anul viitor vor continua cu VW I.D. Neo.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

CEO-ul Matthias Muller a declarat la conferința anuală a VW Group că „lucrurile chiar se mișcă cu adevărat. O schimbare de curs pentru petrolierul Volkswagen - cu toată viteza înainte spre viitor!”

Șeful VW a ținut să remarce, în cadrul conferinței de la Berlin, că motoarele diesel nu vor fi lăsate la o parte. „Motoarele diesel moderne vor fi parte a soluției, nu parte a problemei. Facem investiții masive ale mobilității de mâine, dar fără să neglijăm tehnologiile actuale și vehiculele care vor continua să joace un rol importat în deceniile care vin”. „Vom băga aproape 20 de miliarde de euro în vehiculele convenționale în 2018, cu un total de peste 90 de miliarde planificați pentru următorii 5 ani”, a mai spus Muller.

Rezultatele anuale anunțate de șeful VW Group arată că producătorul german de autovehicule a depășit criza dieselului cu încasări record. „Conturăm activ transformarea companiei noastre. Și nu vom ceda în eforturile noastre în 2018”, a spus Frank Witter, CFO al VW AG.

Volkswagen va plăti angajaților un bonus de performanță de 4.100 de euro CITEȘTE ȘI Volkswagen va plăti angajaților un bonus de performanță de 4.100 de euro

Cu 10,7 milioane de vehicule livrate în 2017, VW Group a avut venituri de 230 miliarde euro, cu 6,2% mai mari față de 2016, cu profituri mai mari (17 miliarde euro EBIT) și  o marjă operațională care a crescut de la 6,7% la 7,4%.

Acționarii Volkswagen AG vor primi 11,4 miliarde euro, cu dividende de 3,9 euro per acțiune.

Pentru 2018, șefii companiei estimează o creștere cu 5 procente a volumului de vehicule vândute, cu o marjă a profitului de 6,5% - 7,5%.

Volkswagen anunță o ofensivă pe piața mașinilor electrice: vrea să producă în 16 fabrici din lume, în maxim 4 ani, și să ajungă la 3 milioane de vehicule anual
viewscnt
Afla mai multe despre
vw
masini electrice
volkswagen
mattias muller