Compania carVertical, care furnizează istoricul vehiculelor, a înregistrat un venit record de 23,3 milioane euro în 2022, în creștere cu 30% față de 17,7 milioane euro în 2021.
Unul dintre marile succese ale carVertical continuă să fie România, care se numără printre piețele de top pentru companie și care oferă rezultate mai bune cu fiecare an.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„În 2022, am crescut cu peste 17% în România. Echipa noastră va îmbunătăți în continuare produsele pentru utilizatorii din România, chiar dacă ne dorim să fim prezenți în peste 30 de țări până la sfârșitul anului 2023”, explică Rokas Medonis, CEO al carVertical.
Anul 2022 a fost un an turbulent, iar ritmul de creștere în diverse industrii a încetinit.
„Deși veniturile noastre au crescut cu 30% în 2022, cred că am fi putut crește și mai mult. Cu toate acestea, evenimentele globale, cum ar fi războiul din Ucraina, au avut un impact semnificativ asupra industriei auto second-hand, în special în Europa. În timp ce oferta de vehicule second-hand este în continuare scăzută, piața ar trebui să înceapă să se îmbunătățească lent la sfârșitul anului", susține Medonis.
CITEȘTE ȘI New York City dă în judecată doi producători de auto pentru că au vândut mașini prea ușor de furatcarVertical a fost cunoscută mai ales drept companie B2C. Acest lucru a început să se schimbe în ultimii ani, pe măsură ce compania și-a extins operațiunile în segmentul B2B. Schimbarea a adus rezultate importante în 2022 – ponderea vânzărilor B2B a crescut cu 79% pe parcursul anului, ceea ce arată un potențial excelent pentru viitor.
Anul financiar de succes al carVertical și planurile de viitor ambițioase au însemnat o mulțime de noi angajări. Echipa a crescut de la 36 de angajați în 2021, 76 în 2022, la peste 100 în prezent.
„Nu mai suntem un start-up format din 30 de persoane. Stabilim în mod constant noi standarde globale privind datele despre autovehicule și ne-am consacrat deja ca vizionari pe piață. Cu fiecare trimestru, devenim o organizație tot mai solidă”, susține Medonis.
Deși este probabil ca provocările globale cu care se confruntă firmele să continue și pe parcursul anului în curs, CEO-ul carVertical este optimist. Potrivit acestuia, primul trimestru din 2023 sugerează continuarea creșterii companiei, care ar trebui să atingă venituri de cel puțin 30 de milioane € până la sfârșitul anului.
„Pe parcursul anului trecut, am învățat multe despre clienții noștri, despre nevoile, obiceiurile și incertitudinile pe care aceștia le au. A fost o experiență revelatoare, care ne-a oferit o viziune pe termen lung pentru afacerea noastră. Ne dorim să devenim un ecosistem care să depășească cu mult verificarea istoricului mașinii”, adaugă Medonis.