Mazda anunță o creștere a vânzărilor pe piața locală cu aproape un sfert în acest an, comparativ cu 2018. Cel mai vândut model al mărcii a fost SUV-ul CX-5.
Mazda a vândut 2.269 de vehicule în România, în primele zece luni ale anului, mai mult cu 24% față de aceeași perioadă din 2018. Mazda a înregistrat o lună record în România în octombrie 2019, cu nu mai puțin de 343 de modele comercializate, în creștere cu 90% față de aceeași lună din 2018, Mazda3 fiind cel mai solicitat model, urmat de CX-5 și noul CX-30.
La nivelul întregului an, cel mai vândut model pe piața locală a fost Mazda CX-5 cu 718 unități, în timp ce Mazda3 a urcat pe locul 2 cu 633 de unități, iar Mazda CX-3 încheie topul cu 478 de vehicule comercializate.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Mazda CX-5 rămâne și la 10 luni cel mai popular model Mazda în România, însă pretendentul la titlu a devenit noua Mazda3. Era de așteptat, întrucât compacta de generație nouă se prezintă cu un design fluid și impresionant, un interior cu valențe premium și un pachet de dotări foarte bogat încă de la versiunea standard. La acestea se adaugă și noul motor revoluționar Skyactiv-X, care este deja disponibil la test. CX-3 continuă se păstreze în top trei dar estimarea noastră este că va fi curând surclasat de noua Mazda CX-30, SUV-ul compact recent lansat pe piață. De altfel noile Mazda3 și Mazda CX-30 sunt modelele care au facilitat și rezultatul record obținut în luna octombrie”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.