Dacia continua să înregistreze scăderi pe piața din Germania, unde programul de stimulare a industriei auto nu produce încă efecte asupra majorității jucătorilor din piață.
Dacia a înmatriculat în luna iulie 5.560 de autoturisme, cu o scădere de 32,1% pe piața germană de automobile, o valoare foarte mare față de media pieței, de -5,4%. Practic, ca urmare a întârzierilor subvențiilor acordate de stat, care oricum vor fi aplicate doar pentru mașinile electrice sau electrificate, mai mult de jumătate din mărcile de pe piață suferă în continuare.
Există un grup de mărci care au intrat deja în zona creșterilor importante, începând cu BMW (17%), MINI (35%), Mitsubishi (33%), Fiat (27%), Renault (30%), în timp ce scăderile masive sunt consemnate de Tesla, Smart, Opel, Ford sau Audi, dar și de Dacia. Inclusiv Volkswagen, cel mai vândut brand local, raportează deocamdată o scădere de 3,3 procente.
CITEȘTE ȘI După Skoda, Spark semnează și cu Renault pentru a deveni cea mai mare companie de car sharing din România. Renault vinde 400 de automobile electrice ZoeDupă cele șapte luni care au trecut din acest an, cu efecte ale pandemiei care s-au suprapus peste efectele schimbărilor legislative europene de la începutul anului, Dacia are în acest moment un declin major, de aproape 48%, pe piața germană, cu 25.782 autoturisme înmatriculate, comparative cu cele aproape 50.000 câte reușea să înmatriculeze în primele șapte luni din 2019.
Piața auto din Germania, care luna trecută a fost depășită în premieră de cea din Franța, a însumat 314.938 autoturisme înmatriculate în iulie (-5,4%) și 1,5 milioane de autoturisme în cele șapte luni, cu o scădere care rămâne importantă, -30%.