Uber își extinde afacerile prin livrarea de canabis

Uber își extinde afacerile prin livrarea de canabis
scris 22 nov 2021

Divizia de livrare de mâncare a grupului Uber a încheiat un parteneriat cu retailerul de cannabis Tokyo Smoke pentru a putea face livrări de canabis în provincia Ontario din Canada, acesta fiind prima intrare a grupului Uber pe acest segment de activitate, a declarat pentru Reuters un purtător de cuvânt de la Uber.

Compania de car-sharing Uber Technologies Inc livrează deja băuturi alcoolice prin divizia Uber Eats și de mai mult timp urmărește cum evoluează piața canabisului. Directorul general de la Uber, Dara Khosrowshahi, a declarat jurnaliștilor încă din luna aprilie că grupul va lua în considerare livrarea de canabis atunci când acest lucru va fi permis în SUA, scrie Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
Semnal puternic de alarmă tras de managerii români. Încrederea lor în economie scade și estimează reintrarea în recesiune CITEȘTE ȘI Semnal puternic de alarmă tras de managerii români. Încrederea lor în economie scade și estimează reintrarea în recesiune

La trei ani după ce Parlamentul canadian a aprobat legalizarea consumului de marijuana în scop recreațional, autoritățile încearcă să corecteze situația de pe această piață, în condițiile în care producătorii ilegali continuă să controleze o mare parte din vânzările totale anuale.

Grație parteneriatului dintre Uber Eats și Tokyo Smoke, adulții din Canada vor putea să comande în mod legal canabis sigur, ceea ce va ajuta la combaterea pieței subterane, care reprezintă în continuare peste 40% din vânzările naționale de canabis non-medicinal, a precizat Uber.

Clienții vor putea să comande canabis de pe platforma Uber Eats și să îl ridice din cel mai apropiat magazin Tokyo Smoke.

Întrebat despre posibilitatea extinderii acestui serviciu și în alte provincii din Canada sau în SUA, un purtător de cuvânt de la Uber a spus că "la acest moment nu există alte noutăți cu privire la acest subiect". "Vom continua să urmărim cum evoluează reglementările și oportunitățile de pe piață. Pe măsură ce legile locale și federale vor evolua vom analiza oportunitățile de colaborare cu comercianții care operează în alte regiuni", a precizat purtătorul de cuvânt.

Anul trecut, restricțiile și izolările introduse în contextul pandemiei au dus la o creștere a cererii pentru produse care au legătură cu canabisul din partea clienților care au fost obligați să rămână în case cu opțiuni limitate de divertisment.

Uber activează pe piața din România din februarie 2015. În România, Uber are peste 450.000 de utilizatori, din care 350.000 în București. România este a doua piață ca mărime în regiunea central și est europeană, după Polonia, și a cincea din Uniunea Europeană. 

viewscnt
Afla mai multe despre
uber
canabis